Avatar billede brandborg Nybegynder
22. april 2002 - 22:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Genvej til lydstyrke?

Er det muligt i win2k at lave en genvej til eks. at skrue op og ned for lyden...
Uden at man behøver at åbne for lydstyrke boksen?
Havde et gammelt keyboard med 2 hot keys som du kunne bruge til at skrue op og ned for lyden med... Og en til mute... Har nu fået et Compaq keyboard med hot keys... Men i Compaqs driver kan man kun indstille dem til eks. at åbne et program eller en url...
Savner disse lyd styrke knapper MEGET som hot keys.
Evt. et program der kan udføre denne funktion ville også kunne bruges.
På forhånd tak for hjælpen c¨,)
Avatar billede peet-49 Novice
22. april 2002 - 22:40 #1
Kontrolpanel-lyde og lydenheder- her skal du sætte flueben i-vis lydstyrkeicon på skrivebordet.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2002 - 22:40 #2
Mon ikke softwaren fra Compaq kan styre lyden? Er det et nyere tastatur (det fra Compaq)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2002 - 22:42 #3
Avatar billede brandborg Nybegynder
23. april 2002 - 11:27 #4
Takker til el Barto... Det var lige sådan et prg. jeg manglede =)
Og nej... Kan desværre ikke assaigne de hot keys til vol. direkte fra Compaqs drivere =/
Kan også være jeg bruger for gamle drivere... Men wtf. Det program funger fint... =)
Tak for hjælpen c¨,)
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2002 - 20:40 #5
np :)