Avatar billede futte21 Nybegynder
22. april 2002 - 16:27 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

TV UD!

Har nu fået en led ning til tv ud og lyd men jeg kan kun få lyden hen på fjensynet!!! EN jeg kender siger man skal have et program for også at få billedet på!! den der kan give mig link til det program for de her 200 points!!
Avatar billede whatever Nybegynder
22. april 2002 - 16:29 #1
TV-Tool kan bruges til Geforce og TNT kort:

http://www.tvtool.de/index_e.htm
Avatar billede whatever Nybegynder
22. april 2002 - 16:29 #2
Desuden er det for meget med 200 point. Max. 50 point.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. april 2002 - 16:42 #3
Du skal ikke bruge et program, du skal installere den rigtige driver. Derefter går du ind i egenskaber for skærmen (advanceret) og der inde kan du sætte den op til TV.

Hvilke kabler bruger du?
Avatar billede jmc1 Nybegynder
22. april 2002 - 16:46 #4
Det behøver man ikke med tvtool, "whatever" har fuldt ud fortjent pointene, meeeen hvis du har for mange så må du da gerne give mig nogle :-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. april 2002 - 16:51 #5
Whatever/jmc1>>
Hvad nu hvis det ikke er et nVidia kort?
Eller det er et nVidia kort med GForce4?
Så virker TVTool ikke.......  ;-)
Avatar billede jmc1 Nybegynder
22. april 2002 - 16:52 #6
Jo du skal bare vælge den rigtige tvtool, jeg tror nok version 6.0 eller 5.5 virker, tjek det ud på tvtool.de
Avatar billede whatever Nybegynder
22. april 2002 - 16:53 #7
james_t_dk > du har ret. min så man han jo skrive, hvilket kort han har.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. april 2002 - 16:56 #8
jmc1>> Ifølge TVtools hjemme side virker hverken 5.5 eller 6.0 med GF4!

Whatever>> fordi en bruger ikke specificere sit spørgsmål behøver man jo ikke at svare så snævert som muligt, man kan jo svare mere bredt, specielt når muligheden er der.
Avatar billede jmc1 Nybegynder
22. april 2002 - 16:58 #9
har du prøvet?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. april 2002 - 17:00 #10
jmc1>> Nej jeg følger bare hjemmesidens anbefaling.....  ;-)
Avatar billede jmc1 Nybegynder
22. april 2002 - 17:02 #11
Prøv det (før din nabo) nogle gange virke det! Jeg ved blandt andet at deres hjemmeside da GF4 udkom pga. downloads
Programmet kan mere end hvad du tror!!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. april 2002 - 02:31 #12
hvis det er et gforce nvidia baseret,så prøv her:
http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm
23.12 el 21.83
Avatar billede futte21 Nybegynder
23. april 2002 - 17:48 #13
Får du zQ bare 50 point ;(