Avatar billede m_abs Nybegynder
22. april 2002 - 15:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Liste over e-handler?

Jeg savner meget er liste/database over udenlandske e-handler som leverere internationalt.
Så hvor finder jeg sådan en liste?
(Det er computer-butikker, cd/dvd/vcd/svcd og tøj mm. jeg leder efter)
Avatar billede capra Nybegynder
22. april 2002 - 16:12 #1
jeg kan ikke finde nogen samlet liste, men hvis du kigger på prissammenligningssites f.eks www.pricegrabber.com  www.pricerunner.com og www.pricescan.com har de en masse referencer til internationale e-handels butikker.

mit bedste bud på hvor du skal lede..
Avatar billede pwn Forsker
22. april 2002 - 16:28 #2
... der er også lidt på http://www.3200.dk/ under Tjek prisen - måske du kender dem allerede.

mvh

p
Avatar billede capra Nybegynder
23. april 2002 - 01:18 #3
Jeg kom lige forbi denne her, der er da nogle hundred stykker af de største:  http://www.time.com/time/digital/reports/eshopping/
Avatar billede m_abs Nybegynder
01. maj 2002 - 12:34 #4
Tak for linkene. :-)
Er der ikke nogen af jer der vil have nogle point?
Avatar billede m_abs Nybegynder
06. maj 2002 - 09:51 #5
Åbenbart ikke, men tak for hjælpen.