Avatar billede larsep Nybegynder
20. april 2002 - 17:31 Der er 4 kommentarer

Hjælp til design

Vi er nogle stykker, der er ved at udvikle et nyhedssite/community på dansk/engelsk. Som de fleste andre kan vi ikke designe, så vi har brug for hjælp. Og som de fleste andre, så kan vi heller ikke betale penge for det... Er du bare det mindste interesseret i at høre mere, så send en mail på lae@nospam.dk og lad os snakke sammen. Skriv også et svar her så jeg kan give point....

/Lars
Avatar billede reklame Nybegynder
21. april 2002 - 12:24 #1
Én ting er design..
en anden ting er programmering af div. funktioner, har i det på plads ?
Jeg kan muligvis hjælpe.
Avatar billede roma Nybegynder
02. februar 2003 - 12:27 #2
søger i et specielt design? farvevalg? opsætning af siden? har nogle ekspempler!?

Roma
Avatar billede zuixy Nybegynder
06. juli 2003 - 12:36 #3
Hvis i vil have design på klik ind på http://www.freewebtemplates.com/
Eller www.google.com og søge efter free design eller Templates

På denne side http://www.freewebtemplates.com/ Fandt jeg mit design..min side er www.ZuiXy.batcave.net
Avatar billede davaus Nybegynder
16. august 2003 - 21:14 #4
Hej!
Jeg forstår godt jeres problem jeg har nemlig selv været ude for det...
Det første jeg vil forslå til et godt design er farver der passer sammen...
En Menu i venstre side, oppe i toppen og måske en ude i højre side ville være godt...
Det er meget meget meget nemt at lave det hvis man bruger tabeller...så har i jo nemlig midten af siden at lave på...når i skal lave en ny side er det vigtigt at menuerner kommer med på alle sider! For det kan være trættende at skulle tilbage hvergang....så bare kopier menuen over i tabellerne...det lyder kedeligt men er faktisk ret underholdende!