Avatar billede janny Nybegynder
19. april 2002 - 09:05 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

GoLive 4 "smadrer ASP koden - hjælp!

Hej - på et af mine hobby-websider, som jeg bruger GoLive4 til at vedligeholde, har jeg lagt en ASP-online-counter ind. Når jeg så åbner siden (main.asp) i Golive "smadrer" den ASP koden og laver sin egen fortolkning af den. Har GoLive ikke en feature til at bevare koden som den er lavet, noget a la: "Preserve existing HTML"
Avatar billede werd Nybegynder
19. april 2002 - 09:28 #1
få en anden editor?!?
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2002 - 09:41 #2
GoLive stinker...

Alternativ kan du vel prøve GoLive 5?
Avatar billede janny Nybegynder
19. april 2002 - 09:57 #3
ok - prøver lige igen!! Det er et HOBBYSITE som jeg ikke gider bruge så meget tid på, derfor den nemme løsning med GoLive. Det var ikke en anmeldelse af GoLive jeg bad om!

JAN
Avatar billede charley Nybegynder
19. april 2002 - 09:59 #4
Har du hentet ned oppdatering til GoLive 4? Har du krysset av for Dynamik..(et eller annet, husker ikke eksakt) under Preferences.
Avatar billede runeevers Nybegynder
19. april 2002 - 10:02 #5
GoLive er da en kanon editor. Jeg kan varmt anbefale at du skifter til GoLive 6, som klart er den version der laver den bedste kode.

Hvis du prøver at køre "Rewrite sourcecode" inden du gemmer, tror jeg nu heller ikke at der er problemer med 4.

Edit > Rewrite source code