Avatar billede oldie Nybegynder
18. april 2002 - 23:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

di 804 hænger / låser

Hej
Jeg har tdc bredbånd med di 804 samt en 16 ports 10/100 swits og det kører sådan set godt nok bort set fra at når jeg har en maskine (det er ligemeget hvilken) til at køre og hente post (OE 6.0) med 10 min. interval så går der cirka et par timer så låser systemet og der kan ikke opnås kontakt til nettet. Når jeg så tager strømmen fra di 804 i et par sekunder og tilslutter igen, så virker det igen. Hvad går galt og hvad skal der til for at rette dette ???????????
Avatar billede kapla Nybegynder
18. april 2002 - 23:41 #1
Avatar billede klatten Nybegynder
19. april 2002 - 09:31 #2
Send mail til suport@dlink.dk

De har været flinke til at svare mig!
Jeg har samme router men bruger den til Stofanet. Der har overhovedet ikke været problemer med den!
Avatar billede klatten Nybegynder
19. april 2002 - 09:40 #3
Avatar billede oldie Nybegynder
19. april 2002 - 21:17 #4
Jeg har idag haft IE kørende med musik fra dr (p 3) kørende hele dagen uden fejl, men satte så OE igang og efter cirka 2 1/2 time gik systemet i lås. OE melder en fejl og jeg er nødt til at resette maskinen og også di 804. Jeg ved ikke om det evt. kan have noget at gøre med min virusbeskyttelse som er norton antivirus 2000 ????. Skulle måske prøve at afinstl. den og se om det stadig låser ?

Oldie
Avatar billede oldie Nybegynder
22. april 2002 - 16:57 #5
lukket