Avatar billede hijklm Juniormester
18. april 2002 - 19:24 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hmm, hvor f.... er de gratis sms-services?

Sms-situationen på nettet på det sidste er jo under temmelig meget kritik. Utroligt hvad TeleDanmark formår at gøre ved os brugere...

Nå, men jeg er på jagt efter eventuelle tilbageværende gratis sms-tjenester.

Send normal sms = www.besked.dk  (Den eneste tilbage der virker, korrekt?)

Ringetoner = det er der ingen gratis af mere

Logoer = det er der heller ingen gratis af mere, kun hvis man laver dem selv

Coolsms.dk-tjenester = ingen virker mere, og sms´erne kommer ikke frem.

Passer det? Er der virkelig ikke andre sider derude tilbage der virker......??
Avatar billede wwc Nybegynder
18. april 2002 - 19:25 #1
smartsms.dk
Avatar billede wwc Nybegynder
18. april 2002 - 19:26 #2
mobil.sol.dk
Avatar billede wwc Nybegynder
18. april 2002 - 19:29 #3
uuups, sidstnævnte er betalingsservice.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. april 2002 - 19:30 #4
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
18. april 2002 - 19:31 #5
www.coolms.dk
der kan du sætte dit eget tlf på så modtageren kan svare tilbage til din mobil
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
18. april 2002 - 19:31 #6
www.coolsms.dk
sorry manglede et bogstav
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. april 2002 - 19:32 #7
Avatar billede hijklm Juniormester
18. april 2002 - 19:36 #8
doctor--> jeg leder efter sider hvor man stadig kan sende gratis sms´er, og hvor de også kommer frem. På coolsms.dk kan man ikke sende til TD-numre.... De kommer i hvert fald ikke frem.
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
18. april 2002 - 19:37 #9
det kan jeg ikke forstå hvornår er det stoppet
Avatar billede wwc Nybegynder
18. april 2002 - 19:38 #10
på smartsms.dk plejer de at komme frem til modtageren.
Avatar billede hijklm Juniormester
18. april 2002 - 19:41 #11
Den eneste af de sider der er blevet nævnt der virker, er smartsms.dk

Så indtil nu er resultatet:

gratis sms = www.besked.dk og smartsms.dk

gratis logoer = ??? Ingen links mere

gratis ringetoner = ??? Ingen links mere
Avatar billede hojben Novice
18. april 2002 - 19:45 #12
På smartsms.dk kan man ikke sende til sonofon-numre.... De kommer i hvert fald ikke frem. :(
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. april 2002 - 19:48 #13
Der er kun besked,dk tilbage der levere en ordenlig service, men det er nok pga. de selv sælger SMS´er og kan få dem gratis pga. de nok ikke belaster hele deres SMS net :o)
Avatar billede Hitman Praktikant
18. april 2002 - 19:49 #14
hmmmm, denne her skulle virke >>> www.sendsms.dk
Jeg mener også at modtageren får beskeden inden for et par sekunder.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede hijklm Juniormester
18. april 2002 - 19:54 #15
Hitman---> sorry, beskeder til TD-numre dukker i hvert fald ikke op...
Avatar billede skolefreak Nybegynder
18. april 2002 - 20:28 #16
prøv www.sendsms.dk
du kan også prøve at sende dem via www.yahoo.dk
Avatar billede Hitman Praktikant
19. april 2002 - 10:48 #17
Okay, hvis du skal have den til at virke til tdc, så skal du prøve her >>
www.dingelink.dk
Så skal du bare lige oprette dig med et brugernavn, og så skulle du være klar :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. april 2002 - 10:53 #18
dingelink.dk er da det dårligste sted. Jeg bruger det aldrig, men hvis nogen sender til mig via den, så oplever jeg tit mere end 10 timers forsinkelse.
Avatar billede swordcat Nybegynder
19. april 2002 - 15:58 #19
Avatar billede answermaster Nybegynder
19. april 2002 - 19:21 #20
Avatar billede arg0n Nybegynder
27. november 2003 - 12:27 #21