Avatar billede kjaergruppen Nybegynder
18. april 2002 - 15:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

filrettigheder på IIS 5.0

hej jeg søger lidt hjælp til at få muligehd for at uploade filer til min server, jeg har ASp scriptet og det køre fint lige indtil jeg skal uploade så siger den intern server fejl, de uploaded filer sendes til en mapper ved navn filer, denne er har fået skriverettigheder, men alligevel kan jeg ikke skrive til den .

Hjælp
Avatar billede martens Guru
18. april 2002 - 15:43 #1
Hvem har fået skriverettigheder ?
Husk det skal være IUSR_SERVERNAVN, der skal have skriverettighed.
Avatar billede kjaergruppen Nybegynder
18. april 2002 - 17:02 #2
tak men jeg har løst problemet selv. du kan godt de point, men det var som du skriver.
Avatar billede martens Guru
18. april 2002 - 23:24 #3
jo tak,- ofte er det netop dette, der går galt ...

mvh martens