Avatar billede cybles Nybegynder
18. april 2002 - 12:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Aftaler forsinder fra kalenderen

Er der nogle af jer der har været ude for at miste aftaler i kaldenderen? jeg har en bruger som påstår at alle hendes aftaler automatisk er forsuvundet fra hendes kalender.
Avatar billede mettemusen Nybegynder
18. april 2002 - 12:46 #1
Hejsa

Hun er nok kommet til at SLETTE fra indbakken istf. blot at fjerne (!!!) - det sker for alle brugerne.

Prøv at høre hende hvad hun gør, når hun rydder op !

mvh
Mette
Avatar billede roed Nybegynder
18. april 2002 - 13:17 #2
Ja, mange rydder op ved at slette dokumenter i "Alle dokumenter" og tror så at de stadig ligger i de "rigtige" mapper/views! ;)
Avatar billede cybles Nybegynder
18. april 2002 - 13:40 #3
Jeg tror i har ret, Mettemusen er du ikke sød at svarer så skal jeg lige give dig de point. Jo mere jeg arbejder med Notes, jo mere træls synes jeg Microsoft er, tænk jer, de har fået os til at tro at slettet post ikke er slettet post osv. :-)
Avatar billede mettemusen Nybegynder
18. april 2002 - 13:43 #4
Hej - jeg kan kun gi dig ret ! Microsoft er træls - jeg arbejder nu på 9 måned med Outlook som mail system istf. Notes - og blir gang på gang overrasket over hvor ringe OUTLOOK er på mange områder :o)
Avatar billede cybles Nybegynder
18. april 2002 - 13:51 #5
Jeg er gået den anden vej, har arbejdet med Exchange / Outlook de sidste mange år, men har nu flyttet alle virskomhedens ansatte over på Notes, udover overnævnte småting, så tror jeg vi bliver rigtigt glade for det. Men det er en lidt anden termonologi....