Avatar billede kenzo19 Nybegynder
17. april 2002 - 14:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Diablo 2

Hejsa!!!!

Jeg har lige været ude og købe det nye Diablo 2 (fedt spil).

Har bare det problem at jeg har haft Diablo 2 Demoen på min computer så da jeg ville lægge det originale ind, ja så kom der ingen install frem på skærmen!! (dvs. når autorun går igang så står der kun options og exit installation. Det skal lige siges at jeg HAR slettet diablo 2 Demoen og gjort det med uninstall så den BURDE være iorden.

Kenneth
Avatar billede Slater Ekspert
17. april 2002 - 14:28 #1
kør setup.exe direkte.
Avatar billede jimmynielsen Novice
17. april 2002 - 14:29 #2
Er den væk fra 'tilføj/fjern programmer' menuen i kontrolpanelet ?? - ellers kan du prøve at søge i regedit efter diablo og blizzard og slette alle nøgler der har med demoen at gøre og derefter genstarte
Avatar billede jimmynielsen Novice
17. april 2002 - 14:30 #3
Setup.exe er den der bliver kørt via autorun, og den finder selv ud af at diablo er installeret i forvejen
Avatar billede everquest Nybegynder
17. april 2002 - 14:33 #4
hvis du ikke har diablo 2 opgraderingen burde du købe den! (er selv meget glad for den)
Avatar billede jimmynielsen Novice
17. april 2002 - 14:44 #5
absolut enig - expansion pack giver nye muligheder/folk og en helt ny act - vildt anbefalelsesværdig !
Avatar billede snuki Nybegynder
19. april 2002 - 11:31 #6
Gå ind på dit CD-Rom drev, og dobbelt klik på setup.exe