Avatar billede sirius Nybegynder
25. juni 2000 - 22:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

stealth komponent

Det var engang en der sendte et komponent til delphi som hed stelth..

er der ikke en der gider sende det til mig igen da jeg har mistet det under en formatering..

min email: sirius@mail.tele.dk
Avatar billede stone Forsker
25. juni 2000 - 22:25 #1
Avatar billede sirius Nybegynder
25. juni 2000 - 22:45 #2
ja men derfor vil jeg da stadig gerne have det igen..
Avatar billede kryptokaj Nybegynder
26. juni 2000 - 02:54 #3
Hejza

det kan ikke anbefales at bruge komponentet, da det jo kræver at du installere komponeten på Delphi igen hver gang du formatere computeren, Det er meget lettet lige at indsætte koden i dit program.

Vent lidt jeg prøver lige at finde den
Avatar billede kryptokaj Nybegynder
26. juni 2000 - 03:02 #4
I Interface/Implementation sektionen skriver du flg.

function RegisterServiceProcess(dwProcessID, dwType: Integer): Integer; stdcall; external 'KERNEL32.dll';

Og Så:
RegisterServiceProcess(GetCurrentProcessID,1)
ShowWindow(FindWindow(nil, @Application.Title[1]), SW_HIDE)

Skjuler programmet, mens:
RegisterServiceProcess(GetCurrentProcessID,0)
ShowWindow(FindWindow(nil, @Application.Title[1]), SW_RESTORE)
Viser det igen.

Du skal huske at vise programmet igen før du afslutter, ellers kan programmet ikke "rydte ordentlig op efter sig" og på længere sigt er det med til at gøre Windows ustabilt!

Mikkel
Avatar billede sirius Nybegynder
27. juni 2000 - 17:30 #5
krptokaj: fjerner det også programmet fra menubar'en altså der hvor start kanppen er ?
Avatar billede kryptokaj Nybegynder
07. august 2000 - 10:19 #6
sirus>Undskyld det forsinkede svar. Du har sikkert allerede fundet ud af det nu, men den skjuler også programmet fra menubaren.

Den skjuler det også fra Luk boksen(CTRL+ALT+DEL), så det er en dejlig lille kode.

Men husk for alt i verden at gøre såden at brugeren LET kan afslutte programmet, der er ikke noget der er mere irriterende end et eller andet lille skod program som ikke vil afsluttes.

Avatar billede sirius Nybegynder
08. august 2000 - 19:11 #7
fino
Avatar billede megabyte_ Nybegynder
11. august 2000 - 21:10 #8
kryptokaj
nogen måde man kan få det til og virke under nt/w2k

<MB>
Avatar billede kryptokaj Nybegynder
12. august 2000 - 11:44 #9
Jeg har ingen annelse, prøv!
Avatar billede megabyte_ Nybegynder
13. august 2000 - 15:25 #10
Har prøvet men det virker ikke :( nogen hjælp :)