Avatar billede knarf Nybegynder
15. april 2002 - 11:14 Der er 11 kommentarer og
5 løsninger

sådan her er den... Nemme Points ;-)

hejsa
jeg er bare lige lidt nysgeri... hvad syntes i at der mangler på min side... der er mange der siger et galleri, og det er også på vej. men er der andre forslag? www.aarhus-shotokan.dk
Avatar billede agony2 Nybegynder
15. april 2002 - 11:18 #1
Et billed af Bruce Lee :-)
Avatar billede boris Mester
15. april 2002 - 11:22 #2
Nederst på "kontakt os" står der:
"Webmaster står for driften af dette site samt at svare på generelle spørgsmål vedrørende klubben"
Webmaster burde være et link, men er bare et anonymt ord.
Folk, der "kun" er brugere, finder næppe på at skrive "webmaster@aarhus...."

Fornavn på trænerne, tak. Og navnene kunne være links til billeder og mere indgående præsentation?

Flere billeder i det hele taget gør det mere vedkommende.

En lille smule farve på billederne? Måske næsten sort/hvide med en smule farve tilbage?
Avatar billede adjust Nybegynder
15. april 2002 - 11:25 #3
Billeder fra forskellige arrangementer, billeder med kontaktpersoner, hvem kan man møde i klubben...

Måske nogle flere flotte skrifttegn, et billede af Funakoshi, eller lidt mere farvekrydderi...

Mht. skrifttegn kan de blive meget pænere ved at anti-alisere dem...

Bare lidt gode forslag...

adjust
Avatar billede knarf Nybegynder
15. april 2002 - 11:29 #4
hvad betyder det at anti-alisere dem?
Avatar billede knarf Nybegynder
15. april 2002 - 11:38 #5
boris>> det er en god ide, det der med trænere og billeder... men det der med e-mailen, det er jo meningen at de skal skrive i tekstboksen og så sende derfra
Avatar billede adjust Nybegynder
15. april 2002 - 11:49 #6
Det betyder, kort sagt, at der kommer en gråtonekant omkring dem, så kanten bliver mere jævn at se på. (ingen kanterog hakker)

Dit grafikprogram har sikkert en indstilling (Photoshop har ihvertfald) hvor du kan indstille det...

Ellers prøv at kigge på http://www.adjust.dk/karate

Undskyld, det hedder anti-aliasere

adjust
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2002 - 11:49 #7
knarf >> du må kun oprette spm en gang ... så vidt jeg kan se er du blivet gjort opmærksom på dette før !! derfor er du anmeldt

http://www.eksperten.dk/spm/198307
http://www.eksperten.dk/spm/198291
http://www.eksperten.dk/spm/198292
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. april 2002 - 12:15 #8
men bliver forhåbentlig ikke slettet.
Det er pt en masse 'takt og tone', og nu og da glemmer vi at "manden skal skuda have lov at stille sit spørgsmål?".

Knarf har flinkt lukket spm hvergang nogen sagde han skulle. Måske vi skulle tænke lidt mere før vi skriver "Luk spørgsmålet!!!!" :-))

mvh JakobA
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2002 - 12:30 #9
Jakob A >> jaja ... jeg er med på at der kan ske fejl og det kan vi alle komme ud for så skal han ikke slettes .. men hvis man lige læser de forskellige spm igennem vil man se

nr.1 at han lyver når han siger at han kom til at trykke "Udfør" to gange (hvordan kan det så være at spm ikke er ens ?)

nr.2 han bliver gjort opmærksom på at man ikke må oprette spm mere end en gang og gør der aligevel

jeg vil give dig ret i at det med bare at skrive "Luk spm" ikke er nok ... derfor har jeg også givet ham en begrundelse hvorfor jeg har anmeldt
Avatar billede knarf Nybegynder
15. april 2002 - 16:45 #10
chewie>> din nørd slap dog lige lidt af... det er bare point. Det er ikke skatte penge vi har med at gøre... jeg trykkede opret første gang. men inden den havde loadet så klikkede jeg på stop fordi jeg havde glemt at skrive min URL. og da siden ikke havde skiftet rettede jeg det og trykkede opret. Derfor kom der to spørgsmål. SÅ Næste gang du beskylder folk for at lyve og oprette to spørgsmål så spørg lige først din N*R
Avatar billede knarf Nybegynder
15. april 2002 - 17:08 #11
adjust>> hvordan gør man det i photoshop?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. april 2002 - 19:36 #12
Nu skriver du at der er et galleri på vej, men det synes jeg nok er lidt overflødigt, det er jo ikke en side for et kunstgalleri.
Du kan måske sætte nogle enkelte billeder ind hist og pist, men ikke et helt galleri.

Jeg synes da ellers ikke at der mangler noget, du har en kort forklaring og de vigtigste oplysninger
Avatar billede Chewie Novice
16. april 2002 - 08:35 #13
knarf >> OK ... det forklar så dine 2 indlæg !!

HVORDAN VIL DU SÅ FORKLARER DU SÅ DET 3. ???

Hilsen nørd(N*A)
Avatar billede knarf Nybegynder
16. april 2002 - 14:12 #14
chewie>> fat nu noget... det er jo det her spørgsmål... som blev åbnet da de andre blev lukket... og smut så fra min spørgsmål før jeg anmelder dig for chikane
Avatar billede eazye Nybegynder
17. april 2002 - 20:27 #15
Bedre end sidst:
- lav rollover effekten på knapperne lidt anderledes, så det kun er teksten mellem [ og ] der skifter farve.
- synes du burde lave tekst størrelse-forskellen mellem menu og side større, evt 3 i menu og 2 på tekst.
- lav en ramme rundt om hele siden, bare en sort kant på 1 pixel. det ville gøre siden mere overskuelig..
- find en anden baggrundsfarve, den røde tager al opmærksomheden.!

+ ellers er der ik noget at klage over.

/EazyE
www.breakdance.jaha.dk
Avatar billede equip.dk Nybegynder
17. april 2002 - 23:29 #16
rød baggrund er fed (japan agtig)
Hvad med at lade nogle af dem der går i klubben fortælle kort om hvordan den er at gå i, hvad der er fedt ved at gå til karate osv. og måske lader det køre i et script som her på eksperten (højre øverste hjørne)?