Avatar billede cyberstar Nybegynder
20. juni 1999 - 20:28 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Sjov

Jeg vil gerne vide hvordan man kommer ind i en andens computer, hvis man har IP adressen.
Jeg har nemlig en veninde, som jeg vil lave lidt sjov med.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 20:38 #1
jeg tror ikke admin vil have at vi bruger hans system til at lære folk at hacke

så desværre kan vi ikke hjælpe dig

vel admin?
Avatar billede mukke Nybegynder
20. juni 1999 - 20:43 #2
Cyberstar: Det er let nok.

Du starter en dosprompt og skriver så format c: /u

når den så spørger svarer du ja

Herefter venter du lidt, hvorefter den spørger efter en ip. Her skriver du så en ip - hvis vedkommende ikke har installeret en bestemt patch vil du nu have adgang til vedkommendes computer.
Avatar billede mukke Nybegynder
20. juni 1999 - 20:43 #3
OBS (jeg tager intet ansvar for følgerne)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
20. juni 1999 - 20:47 #4
cyberesben>>> Du er bare administratorens kæledægge... Hehe...
Avatar billede i11uzion Nybegynder
20. juni 1999 - 20:48 #5
Eller du forsøger i hvert fald på at være det...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 20:50 #6
mukke>> for at sikre at eksperten.dk ikke få sagsanlæg osv. så synes jeg at det er fint at vi ikke hjælper folk med ulovligheder.

admin>> bare bliv ved med at slette SPM der handler om at finde en mp3, cracks eller programmer...

så er der ikke fare for at eksperetn bliver lukket pga sådan noget
Avatar billede mukke Nybegynder
20. juni 1999 - 20:54 #7
oops - sorry skal ikek ske igen ;-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 20:56 #8
i11>>nej men jeg synes det ville være lidt skod hvis eksperten skulle lukke fordi admin fik bøde på 50000 for at have hjulet til at hente en kopi af 3d studio
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 20:58 #9
mukke>> "OBS (jeg tager intet ansvar for følgerne)", den holder ikke....
Avatar billede mukke Nybegynder
20. juni 1999 - 20:59 #10
Cyberesben: Delvis enig med dig mht til 3d studio - tingen... men hvis jeg downloader warez ved hjælp af min get2net opkobling får de jo ikke en sag på halsen :)

Men igen - enig - ingen grund til at gøre eksperten.dk til et sted for udveksling af den slags.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 21:03 #11
mukke>> det er fordi get2net ikke selv kan kontrollere hvad du sidder og henter... admin kan godt overskue de 20-30 spm der kommer om dagen... sp der er forskellen... han har serveren i sin hule hånd og kan selv bestemme hvad der ligger på den
Avatar billede mukke Nybegynder
20. juni 1999 - 21:06 #12
cyber: han kan ikek være online hele tiden - og kan ikke nå at stoppe et evt hurtigt svar :)

bortset fra det en lidt tåbelig tig at diskutere..
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 21:16 #13
mukke>> nej men han kan så slette indlægget så snart han ser det, sådan så andre ikke får svaret
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 22:03 #14
og i øvrigt er det ikke sjovt det med at lægge trojans ind hos folk

det kan godt være at du gør det for sjov, men nogle mennesker er idioter og går lige ind og sletter hele hendes HD eller bruger hendes passwords eller noget andet
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 1999 - 16:50 #15
Det er faktisk ikke særligt sjov at blive hacket...

Spørg http://www.Erikson.com
Avatar billede chris Nybegynder
01. juli 1999 - 23:51 #16
hehe ..Jo det kan faktisk være sjovt at blive hacket.....hvis man sidder i IT-Politiet...læs her :

25. januar 1999: En 19-årig dansk kemistuderende gik alvorligt galt i byen sidste søndag, da han forsøgte at angribe en hjemmecomputer med hacker-værktøjet Back Orifice. Få timer senere stod computerens ejermand i stuen hos den 19-årige.

Den forurettede var nemlig ingen andre end kriminalassist Arne Gammelgaard, Københavns Politis Computer Crime Unit, som fortæller til PC World, at det var Back Orifice-detektoren Nobo, der afslørede, at nogen var ved at tage kontrol over hans PC.

Detektoren loggede det IP-nummer, som blev brugt under angrebet, og med det i hånden og et opkald til den internetudbyder, som blev brugt i angrebet, lykkedes det at finde frem til den 19-årige, der tilstod på stedet.

Arne Gammelgaard, der gennem sit arbejde ikke er ukendt med Back Orifice siger, at folk ikke er klar over, hvad de gør, når de sætter Back Orifice i gang med at scanne for egnede IP-adresser til at bryde ind i.

- Tilfældigvis rammer han så en af vores. Uheldigt, uheldigt, siger Gammelgaard. Han oplyser, det er den første sag i København af sin slags.

Den 19-årige kan nu se frem til at blive tiltalt efter straffelovens hackerparagraf, som giver op til 6 måneders fængsel. Arne Gammelgaard siger, at der nok nærmere venter ham en mild betinget dom, eventuelt en bøde. Samtidig kan han se sig om efter noget nyt computerudstyr. Politiet betragter nemlig en computer der har været brugt til hacking, på lige fod med en indbrudstyvs værktøjskasse.

Kilde:
[http://www.pcworld.dk/vis_artikel.asp?id=1734]
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 02:46 #17
jeg er også kommet over den der "Samle programmer til at gøre alt for at genere hinanden på nettet"-alder.

Jeg er selv blevet hacket og mistet hele min windows mappe, som var 3 timer gammel

men jeg må da indrømme at jeg har cracket min ICQ så jeg både kan se folks IP og adde dem uden godkendelse, men det er ikke noget jeg bruger destruktivt
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 16:06 #18
Lukketid -

/victor-1
Avatar billede cyberstar Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:37 #19
sorry... havde glemt at jeg havde dette her spørgsmål!