Avatar billede smed Nybegynder
14. april 2002 - 17:44 Der er 5 kommentarer

Formularproblem

Når man laver en formular med en bekræftigelsside i frontpage.
Kan man så ikke sende den bekræftigelsside til den der har udfyldt formularen´s e-mail adresse ??
sådan så samtidigt med at man ser bekræftigelsiden på skærmen afsendes den til brugerens af formulaeen´s email.
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 17:45 #1
Hvilken server ligger du på?
Avatar billede backside Nybegynder
14. april 2002 - 18:37 #2
Jeg har erfaring for at HELE stien til bekræftigelses siden skal med.
Altså f.eks.: http://www.dinside.dk/mail_sendt.htm
Har selv rodet med det samme problem i Frontpage.
Avatar billede backside Nybegynder
14. april 2002 - 18:43 #3
Sorry, tror jeg har misforstået spørgsmålet.
Afvis svaret.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
15. april 2002 - 15:05 #4
Vil du undgå, at folk melder andre til? Så tror jeg du skal ud i noget cgi eller fx ASP, som kan "grabbe" de informationer der er blevet indtastet i en formular og sender de samme informationer til den just tilmeldte e-mail adresse.
Alternativt kan du jo sende den samme mail til den tilmeldte, som du gerne selv skulle modtage:

(Kode nederst i dit FORM tag)

<input type="hidden" value="Det der skal stå i emne" name="subject">
<input type="hidden" value="din_e-mail.dk" name="recipient">
<input type="hidden" value="Tak for din henvendelse!" name="return_link_title">
<input type="hidden" value="http://www.din_hjemmside.dk/tak_for_din_henvendelse.html" name="redirect">
<input name="required" type="hidden" value="email">
</form>

Men så er vi også ude i et tag, jeg ikke kender...
Avatar billede backside Nybegynder
07. februar 2003 - 11:07 #5
Er det lukketid?