Avatar billede insaint_16.dk Nybegynder
13. april 2002 - 23:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køling....

Ville bare lige spørge om det ville gi en ordenlig røvfuld køling hvis jeg tog og skar lidt af siden ud på mit kabinet og satte den kølende del fra en køle taske (køleskabstaske, til bilen f.eks.) og gjorde så der kom om kring 4 grader luft ind i kabinettet!!... skulle jeg gøre det eller er det for fjollet!!

AMD ATHLON PALOMINO XP 1800+
256 MB RAM
GEFORCE 2 MX 200 (HVILKET BLIVER MEGET VARMT)

TAK
Avatar billede frakkel Nybegynder
13. april 2002 - 23:53 #1
ville det ikke være smartere at købe fans til dit kabinet, de er ikke ret dyre, og kan fås på www.studiedata.dk
det med delen fra en køletaske, lyder sq for underligt :P
Avatar billede insaint_16.dk Nybegynder
13. april 2002 - 23:59 #2
OK, tak for hjælpen med det er min far som kom med ideen og jeg tænkte ...hmm vi har sgu da en køletaske!! Men venter på flere indlæg!! tak
Avatar billede geysir Nybegynder
14. april 2002 - 00:20 #3
detta høres litt fuktig ud køleaggregat+sommervarme=kondens :-(
Avatar billede insaint_16.dk Nybegynder
14. april 2002 - 00:26 #4
det har du nok ret i... tak!!!
Avatar billede inmyworld Nybegynder
14. april 2002 - 00:49 #5
hvis du skal lave det så skal du søger for meget god luft gennemstrømning da der eller vil dannes kondens, men hvis du sætter en 80 mm blæser både forand og bag i så skulle der nok være en rimelig chance for at det kunne lykkes. men det bedste du kunne gøre ville være at lave en kasse med delen fra køletasken og så lave et indsugninges rør ind i din pc.