Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
13. april 2002 - 23:06 Der er 41 kommentarer

>>CoAdmins>> SE HER!

Ref. http://www.eksperten.dk/spm/197789
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
13. april 2002 - 23:22 #1
Ak ja... det er rart at se, at I passer jeres arbejde! Har så forbandet travlt med at lege politibejtente... og slette folks brugere!!!! TSK!!!
Avatar billede resten Nybegynder
13. april 2002 - 23:25 #2
hvem siger det er nogen af os der har slettet dig ?
Og jeg har desvære ikke adgang til admins database og finde ud af hvorfor du ikke kan logge ind.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. april 2002 - 23:27 #3
qspi-virker-ikke => kan du ikke lukke de 2 spm. du har åbne!

Btw. det er imod ekspertens regler at henvis til et andet spm.. ;o)
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
13. april 2002 - 23:28 #4
rkhdk>> Det er også imod en CoAdmin´s regler at slette en bruger...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. april 2002 - 23:29 #5
resten => der skal vel også være 2 stk for at slette en bruger?

qspi => hvem siger at det ikke er en miderlidtige fejl på eksperten.dk der gør det.. det er jo sket før ;o)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
13. april 2002 - 23:30 #6
mit gamle brugernavn er også deaktiveret på mystisk vis....
Bounce2002
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. april 2002 - 23:31 #7
lyder som en fejl på eksperten *igen* ;o)
Avatar billede resten Nybegynder
13. april 2002 - 23:31 #8
Vi skal være minimum 2 stk CoAdmin gerne flere som vuder om en bruger skal slettes og det kan meget vel tænkes det er en fejl på eksperten.
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
13. april 2002 - 23:32 #9
rkhdk>>> Den siger ingen! ;D men det er aligevel ret iriterrende! Sidst det skete for min tidligere bruger, kunne jeg ikke logge ind i 2 måneder....!
Avatar billede resten Nybegynder
13. april 2002 - 23:33 #10
Ring til admin eller skriv.
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
13. april 2002 - 23:35 #11
resten>> Gider ikke! Admin er lige glad.. sidste gang i sommers da min tidligere brugere lavede samme nummer ringede jeg og skrev til admin... hørte ikke én lyd fra ham!
Avatar billede resten Nybegynder
13. april 2002 - 23:46 #12
Hmmmmm lyder mærkligt.
13. april 2002 - 23:47 #13
Skriver sig lige på listen...
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
14. april 2002 - 00:02 #14
o.k. takker! Vi venter og ser...
Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2002 - 00:30 #15
Kan det evt være noget med flere bruger evt danscape?
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
14. april 2002 - 12:21 #16
resten>>> Flere brugere? I don´t think so...
Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2002 - 12:23 #17
okey jeg spørger bare men vi må vente på admin desvære.
Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2002 - 12:29 #18
Har du ikke selv nogen anelse på hvorfor dn bruger er afmeldt?
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
14. april 2002 - 12:37 #19
resten>>> Overhovedet ikke... jeg sad og var aktiv i det spm. jeg selv lige havde oprettet på http://www.eksperten.dk/spm/197746 jeg måtte dele pointene ud 2 gange, før at Eksperten.dk registrerede det og da jeg kom tilbage 10 min. efter og trykkede F5 for at opdatere, var jeg logget ud.... og prøvede så et logge på igen, - det lykkedes så ikke :(

Hvad kunne grundene være til at ens bruger bliver afmeldt, sådan uden varsel....??!
Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2002 - 12:42 #20
Vi er enige om din tidliger bruger var qspi ik.
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
14. april 2002 - 12:44 #21
Jo... QSPI =)

...eller det er MIN bruger! Dén her "qspi-virker-ikke" er min midlertidige bruger, som jeg jo skulle bruge for at få kontakt med jer CoAdmins på... :)
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
14. april 2002 - 12:45 #22
Lige så snart I får qspi til at kører igen, bliver denne her bruger lukket og slukket...!
Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2002 - 12:47 #23
Prøv at tænke dig om qspi kig i nogen af dine tidliger spørgsmål så vil du finde svaret.

slut herfra.
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
14. april 2002 - 12:50 #24
resten>>> hvad mener du???!!? *forvirret*
Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2002 - 12:57 #25
Nu gider jeg ikke tjekke alle dine spørgsmål men her er et par stykker.
http://www.eksperten.dk/spm/194227
http://www.eksperten.dk/spm/192088
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
14. april 2002 - 13:04 #26
resten>>> Sååå deeet? Så du syntes lige at du 14 dage efter, ville slette min bruger?!??!?!?!
Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2002 - 13:06 #27
Jeg har sku ikke slettet dig.

slut her fra hygge.
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
14. april 2002 - 13:07 #28
resten>>> sååå deeeet??? Hvem har så slettet mig?? Jeg kræver en gyldig forklaring... indtil da, er min konklussion at DU har slettet mig, for det ligger du jo op til her....
Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2002 - 13:31 #29
Hør her for sidste gang jeg har ikke slettet dig for helvede jeg kommer kun med evt begrundelser.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. april 2002 - 13:41 #30
qspi - Hvis du kigger i http://www.eksperten.dk/spm/194227 og tænker dig lidt om, så kunne der være en grund til at din konto er inaktiv. Dog skal det siges at det nærmere er den fejl i Eksperten, som andre brugere har lidt under noget tid. En fejl der gør at man kan få problemer med at logge ind.

Anyway, så er jeg godt og grundigt træt af dine møgfald og sjove påfund. personligt er jeg af den opfattelse at du bør læse Ole´s spørgsmål igennem en 10-12 gange og så lære af det. Ingen gider høre på det - Det er det forkerte sted at komme og spille smart.

http://www.eksperten.dk/spm/197690

Luk det her spørgsmål, deaktiver din konto og lav en ny bruger - Du får ikke den anden tilbage.

/Nikolaj
Avatar billede jelzin101 Praktikant
14. april 2002 - 13:46 #31
qspi>> din omgangstone finder jeg på ingen måde forenelig med dette fora.

/Jelzin101/CoAdmin

-og nej jeg har ikke deaktiveret dig.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. april 2002 - 13:48 #32
Desuden har jeg lukket den anmeldelse der var kommet på "resten" - Når manden siger han intet har med sagen at gøre, så tror jeg ham 100% og så må du tro med. Vi er mænd nok til at stå frem hvis vi har deaktiveret nogle og i øvrigt ville det så have stået i et af dine ældre spørgsmål.

/Nikolaj
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
14. april 2002 - 14:33 #33
nikolajdu>> Er du sød lige at slette den kommentare du eller en anden har skrevet om mig på http://www.eksperten.dk/coadmin/u_admin.phtml ? Jeg håber ikke at det er sådan I omtaler Eksperten.dk´s brugere... nu går jeg ud fra at det er en fejl, at enten dig eller en anden har skrevet det, og beder jer om at slette det øjeblikkeligt!

På forhånd tak!
Avatar billede razor Nybegynder
14. april 2002 - 16:00 #34
qspi, som det er nu, har vi ikke adgang til at ændre i foretagede afgørelse eller kommentarer. Der må du have fat i Jacob (Admin) himself. Han kan kontaktes på info@eksperten.dk - Det er også her du kan brokke dig over en coadmin.
Avatar billede qspi-virker-ikke Nybegynder
14. april 2002 - 17:19 #35
okay..
Avatar billede razor Nybegynder
14. april 2002 - 19:34 #36
qspi - Det er btw. mig der har deaktiveret din bruger. Hvis du ønsker at diskutere med mig kan du gøre det på mail@phpguru.dk. Dog forudsætter det, at det foregår på en sober og konstruktiv måde.
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. april 2002 - 12:17 #37
er der så nogen der har deaktiveret mit gamle bruger? (bounce2002)
Avatar billede beldring Nybegynder
15. april 2002 - 18:45 #38
hehe ... Jeg synes faktisk at man er en smule selvglad, når man som jeltzin101, i sin "signature" skriver:
------------------------------------------------------
jeltzin101/Coadmin
------------------------------------------------------
Det at være Coadmin, er ikke det samme som præsident (!)  -SÅ er det sagt.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
15. april 2002 - 18:50 #39
beldring>> grunden til at jeg skriver jelzin101/CoAdmin er at jeg vil markere at den udtalelse underskriften er under er udtrykt i egenskab af CoAdmin.

hvorvidt selvglad angår, kunne jeg sige meget værre ting om folk der kommer med udtalelse uden at have deres bagland i orden. hvis du for eks. havde tjekket efter ville du have set at de eneste gange jeg bruger den specifikke signatur er når jeg som tidl. nævnt vil markere at den udtalelse skal betragtes som værende coAdmin. (f.eks i tilfælde af snyd, irrettesættelser og lign.)

Mvh
Jelzin101.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
16. april 2002 - 21:30 #40
Er diskussionen ikke ved at løbe ud i sandet?
Avatar billede nstenberg Nybegynder
16. april 2002 - 21:32 #41
I øvrigt vil jeg bare gerne henvise til min nydeligt kommentar på http://www.eksperten.dk/spm/197021