Avatar billede nubibubi Nybegynder
13. april 2002 - 16:43 Der er 3 kommentarer

Joystick findes ikke af win2k

Hej, jeg fik her den anden dag smidt et gammelt "Maxxtro Fire Jet" joystick i nakken.
Nu er det bare lige det problem at win2k ikke finder den når jeg sætter den i gameporten, gameporten sidder på et onboard lydkort. Windows reagere slet ikke på den, har prævet at søge efter den i "new hardware wizzard" - uden held.

Specs:
win2k
soltek mobo
xp 1800+
Avatar billede jakeman Nybegynder
13. april 2002 - 17:30 #1
Har du været inde under kontrol panel >> game controllers og se om du kan få windows til at adderer den med den wizard?

/Jakeman
Avatar billede nubibubi Nybegynder
13. april 2002 - 17:37 #2
Ja, den kan ikke selv finde joysticket. Har prøvet at installere et tilsvarende fra listen, da siger den bare "not connectet".
Avatar billede insaint_16.dk Nybegynder
13. april 2002 - 22:06 #3
tjek om ledningen er ordenligt sat i...

ellers prøv mens den er tænd og inde i den der wizzard at vride ledningen i forskellige retninger helt inde ved pcen.. mit subwoofer sæt har også vrøvl med strømstikket!!

håber det hjælper!!