Avatar billede spazzer Nybegynder
13. april 2002 - 15:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 mus der er uafhængige af hinanden?

Jeg har to skærme sluttet til min computer, og køre det så jeg kan have to programmer kørende, et på hver skærm. Er det muligt at også slutte to mus til så de køre uafhængigt at hinanden? Jeg har en usb mus og en almidelig så det burde da være muligt at tilslutte dem begge, men kan man gøre så man har en markør til hver skærm?
Avatar billede sonne Nybegynder
13. april 2002 - 17:51 #1
hvor for vil du have en mus til hver skærm - arbejder du meed venstre hånd på den ene skærmog med højre på den anden ?
Har du så også to CPU'er ?
Jeg har en trådløs mus og en pen pointer til min computer og det virker fint - jeg slipper musen og tager pennen (som så overtager cusor funktionen til jeg vender tilbage.

Så der er ikke noget problem i at slutte to pegeredskaber til samme komputer, så kan du jo bare selv skifte når du skifter med at arbejde på hver sin skærm.
Avatar billede nbn Nybegynder
13. april 2002 - 18:22 #2
Nej, men så kunne to personer jo arbejde som hvis de havde hver deres computer.. synes det ville være smart, men det med to markøre er måske ikke muligt?