Avatar billede ^repsac^ Nybegynder
22. juni 2000 - 19:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Må ikke loope i html

Hej jeg er lige startet med at lære lidt flash, og har et spørgsmål
Jeg har lavet en flash movie med et navn der kommer flyvende i på min scene, men når jeg så trykker F12 for at publicere til HTML, bliver min movie vist igen og igen og jeg vil kun have filmen til at køre en gang hvergang siden bliver loadet hvor'n gør jeg ?
Avatar billede roslev Nybegynder
22. juni 2000 - 19:35 #1
Den går det jo kun i preview, for at du kan studere sekvensen flere gang uden at skulle publishe igen. Når du publisher går den det ikke, så er man nødt til at indsætte en loop funktion. Hvis du synes det er irreterende så:
tryl ctrl+shift+F12, vælg fanebladet HTML, under playback slår du loop fra!
Avatar billede roslev Nybegynder
22. juni 2000 - 19:39 #2
....for at du kan studere sekvensen flere gang uden at skulle previewe igen! ...Og hvis du ikke kan trylle, så prøv at TRYKKE ctrl+shift+F12 :-)