Avatar billede djensen Nybegynder
11. april 2002 - 15:41 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

sang+kunstner

HejZa!!!!

Har lige hørt en sang der lyder lidt alá dette:
"whadde had bim bayn"!
Så jeg ville lige høre om nogle de vidste hvem der havde lavet den, og hvad sangen hed ???
Avatar billede jefa Nybegynder
11. april 2002 - 15:49 #1
er det STEFAN RAAB med Wadde hadde dudde da du tænker på???
Avatar billede francodavid Nybegynder
11. april 2002 - 15:55 #2
Safri Duo - BAYA BAYA??
Avatar billede oluf_sand_ham_selv Nybegynder
11. april 2002 - 16:31 #3
Doctor Bombay
Avatar billede djensen Nybegynder
11. april 2002 - 20:50 #4
det er ikke nogle af dem :(
Avatar billede francodavid Nybegynder
11. april 2002 - 20:51 #5
Syng det og læg det op som MP3:))))))
Avatar billede dumdum Nybegynder
11. april 2002 - 20:52 #6
Nu vi er ved tysk grand prix:
Guildo Horn: Guildo hat euch lieb???

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede djensen Nybegynder
11. april 2002 - 21:19 #7
Nu er i selv ude om det....har lagt det op, hvor jeg selv synger :))
http://www.chic-design.dk/x-wadde.wav
Avatar billede francodavid Nybegynder
11. april 2002 - 21:36 #8
Først gang i mit liv jeg har ønsket at være døv:)) Kender bestemt ikke den version:))
Avatar billede dumdum Nybegynder
11. april 2002 - 21:57 #9
Jeg satte den på repeat og begyndt at synge med... Den er herrego....

www.fotx.net/dumdum
waddehad bimbang... tralalala
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. april 2002 - 22:31 #10
http://come.to/hatten

klik "Njut av filmen"
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2002 - 22:34 #11
OK, det lyder lidt ligesom Gigi d'Agostino med "Bla bla bla" (måske staves "bla" med h, det ved jeg ikke). Den er i hvert fald sej, og bassen er lige til at sprænge højttalere med! :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. april 2002 - 22:34 #12
det LYDER da fuldstændig som den ;)
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2002 - 22:35 #13
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. april 2002 - 22:36 #14
phoenixv. nu er der jo heldigvis password på... men er du HELT sikker på den er lovlig at downloade?
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2002 - 22:37 #15
Nej, slet ikke.
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2002 - 22:37 #16
Men jeg har den selv på CD, så jeg har på en måde betalt kære Gigi.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. april 2002 - 22:38 #17
Selvom du har cd'en er det ikke lovligt at downloade den som mp3... og det er SLET ikke lovligt at linke til på Eksperten.
Avatar billede stormester Nybegynder
12. april 2002 - 13:03 #18
djensen
Har lytte lidt til dit vocal arbejde...jeg tror vi har et hit, må jeg bruge den som en sample på et dancehit????
Avatar billede djensen Nybegynder
12. april 2002 - 15:57 #19
stormester ->
Selvfølgelig må du det.......:)
Avatar billede djensen Nybegynder
12. april 2002 - 16:01 #20
Det var Gigi d'Agostino med "Bla bla bla......phoenixv du "vandt eller havde ret :-)
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2002 - 21:30 #21
nanoq>> Så vidt jeg ved, er det lovligt at have en MP3 fil på sin computer i 24 timer, hvis man så bare sletter den bagefter. Det er rigeligt tid til, at Djensen kan lytte til den, finde ud af, at der er den, og bestille den på CDON eller noget i den stil.
Og kunstneren kan ikke klage over, at jeg downloader en musikfil, som jeg har betalt for at lytte til. At downloade den på computeren sparer mig sådan set bare for at flytte mit stereoanlæg ind i min arbejdsværelse! Hvordan kan kunstneren forlange, at jeg absolut skal besværes så meget som muligt?