Avatar billede bulkatho Nybegynder
11. april 2002 - 14:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

*.dix og *.mbx

jeg sidder her med en af mine venners maskine, og han er på ferie... jeg skal have lavet en backup af hans email, men jeg kan ikke boote fra hans harddisk, så jeg kan se hvilket email program han har brugt som standard ...
jeg kan finde hans store folder hvor hans mails ligger...
alle mailfoldere består af 2 filer, f.eks inbox.idx og inbox.mbx ... hvilket mailprogram er der brugt ?
Avatar billede al_dair Nybegynder
11. april 2002 - 15:02 #1
Outlook Express
Avatar billede al_dair Nybegynder
11. april 2002 - 15:05 #2
Du kan bare flytte de filer til din maskin under Outlook Express's mappe..
Avatar billede bulkatho Nybegynder
11. april 2002 - 15:08 #3
det virker ikke, outlook express genkender ikke den folder som store folder... deri ligger mit problem...
btw, så er et outlook express store folder kendetegnet ved en fil pr folder og endelsen *.dbx
Avatar billede al_dair Nybegynder
11. april 2002 - 15:11 #4
Avatar billede bulkatho Nybegynder
11. april 2002 - 15:13 #5
perfekt... tak skal du ha
Avatar billede al_dair Nybegynder
11. april 2002 - 15:15 #6
Så lidt....