Avatar billede kasper.bc Nybegynder
11. april 2002 - 14:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bane i Counter-Strike

NÅR JEG HAR HENTET EN BANE TIL COUNTER-STRIKE PÅ INTERNETET. HVORDAN FÅR JEG DEM "INSTALERET" SÅ JEG KAN BRUGE DEN
Avatar billede Slater Ekspert
11. april 2002 - 14:14 #1
Læg den ind i maps biblioteket.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. april 2002 - 14:15 #2
først og fremmest skal du huske at slå din capslock fra -ellers virker det nemlig ikke.

derudover skal banen smides i dit Half-Life/cstrike/maps bibliotek
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
11. april 2002 - 14:16 #3
kopier filerne ind i din hafl-life map fx.
C:\Spil\Sierra\Half-life\valve\maps
Avatar billede Slater Ekspert
11. april 2002 - 14:16 #4
jelzin>> :-D
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
11. april 2002 - 14:17 #5
hov :
C:\Spil\Sierra\Half-life\cstrike\maps
Avatar billede oluf_sand_ham_selv Nybegynder
11. april 2002 - 16:37 #6
Find the mappe, were du har downhentet your fil. Marker the fil, and tryk CTRL + C.
Nu finder you the mappe were you have Half Life. Und gehe ind i Cstrike. Here you skal gå ind i "maps", and nu you skal trykke CTRL + V...

Eks.

Destinations fil:
"c:\download\de_dust"

Path end:
"c:\spil\half life\cstrike\maps\de_dust"

Understået??

If det alligevel not virker, then it is the bane som it are galt with! You kan not du something about det, you må just accepter det! :(

/Oluf ham sand selv
Avatar billede oluf_sand_ham_selv Nybegynder
11. april 2002 - 16:37 #7
Ups!

/Oluf sand ham selv!

:)
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
11. april 2002 - 18:44 #8
Men mine maps liger i C:\Spil\Sierra\Half-life\cstrike\maps men de virker ikke! Når jeg går ind i nuke så siger den at den i´kke kunne finde mapen og den vil hente den! Og det tag 1000 år!!
Avatar billede Slater Ekspert
12. april 2002 - 09:59 #9
Hvad er nuke?
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
12. april 2002 - 14:35 #10
Det er en bane