Avatar billede kaoshelt Nybegynder
10. april 2002 - 22:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejl i script

<script language="JavaScript">
function OpenUserWin() {
  var ClientHeight = 500;
  var ClientWidth = 140;
  var ScreenWidth = Screen.Width;
  window.open('index.php',"AUserWin","toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,resizable=no,scrollbars=yes,width="+ClientWidth+",height="+ClientHeight+",top=0,left="+ScreenWidth-ClientHeight);
}
</script>

Jeg får fejl; 'Screen' not defined

Hvad er der galt?
Avatar billede korup Nybegynder
10. april 2002 - 22:37 #1
Prøv at bruge " ved start af window.open("dfælasjfkjæadflk ")
og plinger ' inde for "" !!

/korup
Avatar billede kaoshelt Nybegynder
10. april 2002 - 22:38 #2
kan du ikke lige rette min eksempel til.. jeg forstår ikke...
Avatar billede jakoba Nybegynder
10. april 2002 - 22:40 #3
reglen er at man staver første ord i enhver javascript variabel med småt. det hedder
    var ScreenWidth = screen.width;

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
10. april 2002 - 22:42 #4
Det kald af window.open( ... ); er helt ok, bortset fra at jeg ikke kan se logikken i at trække en højde fra en bredde?
Avatar billede korup Nybegynder
10. april 2002 - 22:50 #5
<script language="JavaScript">
function OpenUserWin() {
  var ClientHeight = 500;
  var ClientWidth = 140;
  var ScreenWidth = Screen.Width;
  window.open('index.php','AUserWin','toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,resizable=no,scrollbars=yes,width="+ClientWidth+",height="+ClientHeight+",top=0,left="+ScreenWidth-ClientHeight');
}
</script>

så skulle det virke!!

/korup
Avatar billede kaoshelt Nybegynder
10. april 2002 - 22:50 #6
Alt behøver ikke være logisk..
Avatar billede korup Nybegynder
10. april 2002 - 22:51 #7
UPS...

<script language="JavaScript">
function OpenUserWin() {
  var ClientHeight = 500;
  var ClientWidth = 140;
  var ScreenWidth = Screen.Width;
  window.open('index.php','AUserWin','toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,resizable=no,scrollbars=yes,width="+ClientWidth+",height="+ClientHeight+",top=0,left="+ScreenWidth-ClientHeight" +');
}
</script>

/korup
Avatar billede jakoba Nybegynder
10. april 2002 - 22:51 #8
fair enuft :-))