Avatar billede hlj Nybegynder
10. april 2002 - 15:01 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Altid sende en kopi af mail

Kan man sætte outlook op til at altid sende en kopi, af de mail man sender, til en specificeret email adresse?
Avatar billede bangshof Nybegynder
10. april 2002 - 23:32 #1
du kan alt afhægig af udbyder på din mailbox til at sende en kopi til andre adresser eller til din mobilos
Avatar billede mile Juniormester
11. april 2002 - 10:27 #2
Åbn en postmeddelelse. Vælg udform denne formular (alt efter hvilken Outlook version du har) - Sæt kopimodtageren på som CC, udgiv formularen i din indbakke, og brug den når du sender nye mails. Du kan evt. under egenskaber for indbakke, sætte den til at bruge denne formular, så vil den poppe op, når du vælger "Ny meddelelse".
Avatar billede bangshof Nybegynder
11. april 2002 - 10:46 #3
ja det må være mine øjne der trænger til et eftersyn fik ikke set der stod når man sender ups
men hvis man modtager så kan man gøre sådan
Avatar billede mile Juniormester
11. april 2002 - 10:48 #4
Bangshof - du skal ikke være ked af det. Jeg så efter mit svar at der var tale om kopi til bestemte modtagere og ikke generelt...Så vi er 2 der kan gå til optiker sammen.
Avatar billede hlj Nybegynder
11. april 2002 - 11:37 #5
mile>> det er ment som generelt at der altid skal sendes en kopi. Vil lige checke dit forslag.

bangshof>> efter dit svar checkede jeg lige med mail udbyderen. Der kan jeg kun få en kopi videresendt af modtaget post.
Avatar billede bangshof Nybegynder
11. april 2002 - 11:39 #6
ja det var det jeg skrev men det var også inde jeg opdagede at du spurgte om når du sendte mails du ved det med øjnene
Avatar billede mile Juniormester
11. april 2002 - 11:43 #7
Når du skal opsætte Outlook til altid at bruge din formular, så er det under formularstyring under egenskaber for Indbakke...
Avatar billede hlj Nybegynder
11. april 2002 - 11:44 #8
Man siger jo at det næsten altid øjnene man bliver blind på først.
he he
Avatar billede mile Juniormester
11. april 2002 - 11:45 #9
Jep - Jeg har selv prøvet det :-)
Avatar billede hlj Nybegynder
11. april 2002 - 11:48 #10
mile>> nu bruger jeg en engelsk version af outlook express 6 men kan ikke lige finde noget der bare ligner det du omtaler.
Avatar billede mile Juniormester
11. april 2002 - 11:50 #11
Det er muligt at den kan noget mindre end selve Outlook. Outlook 97, 2000 og XP kan håndtere det, men jeg ved ikke med Outlook Express. Prøv engang at tage hjælp, og søg således:

"Brugerdefinerede formularer".
Avatar billede hlj Nybegynder
11. april 2002 - 17:18 #12
Har lige checket Outlook kontra Outlook Express og den funktion findes åbentbart ikke i Express versionen.
Overvejer lige om det er mulig at skifte.