Avatar billede tsocm Nybegynder
10. april 2002 - 13:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af brugt bærbar

Hejsa alle sammen:

Jeg skal finde mig en brugt bærbar, med disse minste specifikationer:

P266
32ram
2gb harddisk
int. modem
int. D:/ A:/
12,1 " skærm
Og den skal virke 100%, og være med tilbehør(strømforsyning, batteri)

I hvilken prisklasse, burde jeg kunne finde sådan en til?
Nogle ideer til hvor jeg finder sådan en?
Avatar billede Chewie Novice
10. april 2002 - 14:18 #1
tag en kigger her www.dba.dk ..... så kan du hurtigt finde ud hvilken prisklasse de ligger i :o)
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. april 2002 - 15:03 #2
Du kan også prøve hos Zitech i deres brugtmarked http://www.demoshop.dk/idx1.htm
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2002 - 22:05 #3
Helt klart www.dba.dk eller www.guloggratis.dk !
Og sats på mindst 64 mb ram, og en harddisk på mindst 4-5 gb. Selv Win98 er ikke hurtigt med kun 32 mb ram - Win2000 er en umulighed med kun 32 mb.