Avatar billede juri-petz Nybegynder
10. april 2002 - 11:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvor bliver mine mails gemt i systemet

hvor bliver de mails som jeg modtager/sender/sletter/mv. gemt i systemet.

fordi jeg vil gerne ind og kopier nogle mails og sætte
dem ind i en tilsvarende computer som har samme styresystem og mailprogram.

styresystemer er :win 98 se dk
mailprogram er  :outlook express 5.0
Avatar billede jelzin101 Praktikant
10. april 2002 - 11:11 #1
luk et af dine 2 spørgsmål.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2002 - 11:11 #2
højreklik på en af dine bakker (eks indbakke) i outlook og vælg egenskaber/properties - der st¨år det, og spar så lige på de point
Avatar billede summer Mester
10. april 2002 - 11:17 #3
juri-petz>> Du har været på eksp. 548 dage, så du ved udmærket du ikke må have to åbne spm. som er ens.
Du får ingen svar før du lukker det ene.
Avatar billede juri-petz Nybegynder
10. april 2002 - 11:49 #4
Jeg er ked af at jeg har ulejliget jer.... men jeg fandt svaret
på mit spørgsmål længere nede på siden.....så jeg vil spare på mine
points og give dem til mig selv...sorry  ;-)
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2002 - 12:49 #5
fair nok - skal da nok lade være emd at hjælpe en anden gang
Avatar billede ipol Nybegynder
10. april 2002 - 17:31 #6
Helt erlig juri-petz, du fik et rimeligt godt svar fra phunkypopcorn, og vedkommende råder dig til lige med at du ikke skal øsle med dine point. Det svar afviser du ?. Svaret var jo rigtigt. Du burte give phunkypopcorn 30 point.