Avatar billede kochx Nybegynder
10. april 2002 - 09:15 Der er 2 kommentarer

Installere netkort i Windows 3.11

Hello there

Er der en af jer der har prøvet at installere netkort til Win 3.11.
Jeg kunne godt tænke mig en step by step løsning, da en af vores service teknikere skal til tyskland og installere netkort på et gammelt Win 3.11 styresystem.

Avatar billede fastwrite Nybegynder
10. april 2002 - 09:25 #1
Det er rimelig simpelt.. skil computeren ad, rør lige ved en radiator eller andet, så du bliver 'afluset' for statisk elektricitet. Prop netkortet i en af de sorte slots (den kan kun sidde på én måde.. lad vær med at brug vold for at få den i).

tænd computeren. Smid den medfølgende disk eller cd i maskinen, og resten giver sig selv.

Ellers skriv igen.

mvh fastwrite
Avatar billede kochx Nybegynder
10. april 2002 - 09:31 #2
OK! men skal der ikke bruges de gamle DOS kommandoer og dos drivere, da win 3.11 ikke er et "rigtigt styresytem" og hvordan med protokollerne, installeres de automatisk PnP ?????????