Avatar billede beta Nybegynder
09. april 2002 - 21:21 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Albums - opdateret side ?

Findes der en opdateret side hvor man kan se hvad en DK sanger/band har udgivet af albums/nr. ?
Avatar billede 09abz Nybegynder
09. april 2002 - 21:50 #1
cdskiven.dk
Avatar billede 09abz Nybegynder
09. april 2002 - 21:50 #2
cdskiven.dk
Avatar billede beta Nybegynder
09. april 2002 - 22:01 #3
Tak for det. Jeg leder efter et album hvor sangen "Hey Claus" er på, det er Søren Kragh-Jacobsen som har skrevet/synger den. De spiller sangen en del i radioen. Men umiddelbart kan jeg ikke finde et album som den ligger på.
Avatar billede jackson23 Nybegynder
10. april 2002 - 02:26 #4
Den er fra soundtracket til filmen "Vil du se min smukke navle"!

Se evt. her, det står næsten i bunden:
http://www.filmidanmark.dk/spillefilm/vil_du_se_min_smukke_navle.htm
Avatar billede beta Nybegynder
26. april 2002 - 18:16 #5
Tak for hjælpen.