Avatar billede cheech Nybegynder
09. april 2002 - 16:21 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Vil slette 10sek gamlebrugere

$GetAllUsers=mysql_query("SELECT * FROM chattere");
while($GAU=mysql_fetch_array($GetAllUsers)){
//Først finder vi Tiden nu +10sek og så tager vi alle personernes tid
$maxtid=time()+10; //eks 100+10 (110)
$tidnu=$GAU[lastreload];      // eks 100 (100)
if ($maxtid =< $tidnu){
mysql_query("insert into chat_text (til,fra,text,status) values ('0','Chatten','$GAU[nick] er blevet smidt af fordi han bare lukkede vinduet!!','0')");
mysql_query("delete from chattere where org_nick='$GAU[nick]'");
}

men den giver en "frase" erroir i linje 22 som er denne:
$tidnu=$GAU[lastreload];

hjælp!
Avatar billede jensgram Nybegynder
09. april 2002 - 16:34 #1
if ($maxtid <= $tidnu){
Avatar billede jensgram Nybegynder
09. april 2002 - 16:35 #2
Det er i hvert forkert.
Avatar billede cheech Nybegynder
09. april 2002 - 16:41 #3
tark!
Avatar billede cheech Nybegynder
09. april 2002 - 16:42 #4
hvad?
Avatar billede jensgram Nybegynder
09. april 2002 - 16:52 #5
?
Avatar billede jensgram Nybegynder
09. april 2002 - 16:53 #6
ret
if ($maxtid =< $tidnu){
til
if ($maxtid <= $tidnu){
eller endnu mere logisk:
if ($tidnu >= $maxtid){

Jens Gram - www.jensgram.dk
Avatar billede cheech Nybegynder
09. april 2002 - 16:53 #7
Ja du sagde det var forkert...
Avatar billede cheech Nybegynder
09. april 2002 - 16:56 #8
Jegsgram...den virker heller ikke, den sletter ikke brugerne som den skal
Avatar billede cheech Nybegynder
09. april 2002 - 16:59 #9
Jens Gram sorry
Avatar billede jensgram Nybegynder
09. april 2002 - 18:16 #10
Jeg ved ikke så... prøv:

mysql_query("delete from chattere where org_nick='".$GAU['nick']."'");

Hvilken fejl giver den nu?
Avatar billede jensgram Nybegynder
09. april 2002 - 18:17 #11
altså:

$GetAllUsers = mysql_query("SELECT * FROM chattere");
while ($GAU = mysql_fetch_array($GetAllUsers)) {
    //Først finder vi Tiden nu +10sek og så tager vi alle personernes tid
    $maxtid = time() + 10; //eks 100+10 (110)
    $tidnu = $GAU['lastreload'];      // eks 100 (100)
    if ($tidnu >= $maxtid){
        mysql_query("insert into chat_text (til,fra,text,status) values ('0','Chatten','$GAU[nick] er blevet smidt af fordi han bare lukkede vinduet!!','0')");
        mysql_query("delete from chattere where org_nick='".$GAU['nick']."'");
    }
Avatar billede cheech Nybegynder
09. april 2002 - 22:53 #12
mr_noname den virker heller ikke...nu står der i den fil der reloader:
mysql_query("UPDATE chattere SET lastreload='".time()."' WHERE nick='$username'") or die(mysql_error());
$GetAllUsers = mysql_query("SELECT * FROM chattere") or die(mysql_error());
while ($GAU = mysql_fetch_array($GetAllUsers)) {
    //Først finder vi Tiden nu +10sek og så tager vi alle personernes tid
    $maxtid = time() + 10; //eks 100+10 (110)
    $tidnu = $GAU['lastreload'];      // eks 100 (100)
    if ($tidnu >= $maxtid){
        mysql_query("insert into chat_text (til,fra,text,status) values ('0','Chatten','$GAU[nick] er blevet smidt af fordi han bare lukkede vinduet!!','0')") or die(mysql_error());
        mysql_query("delete from chattere where org_nick='".$GAU['nick']."'") or die(mysql_error());
    }

Og det eneste der reloader er den der siger last reload! det andede virker nada...
Avatar billede cheech Nybegynder
09. april 2002 - 22:58 #13
afsætter lige 85 points mere!
Avatar billede cheech Nybegynder
10. april 2002 - 15:48 #14
Jeg fik den selv til at virke..!
jeg havde lavede til max til + og ikke - :)