Avatar billede itbuilder Nybegynder
09. april 2002 - 12:58 Der er 19 kommentarer

Hjælp

jeg skal til at skrive om computer-spil. hvor kan jeg finde noget om det.

Hilsen

T.S
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. april 2002 - 13:03 #1
google.com
Avatar billede oasen Nybegynder
09. april 2002 - 13:09 #2
Avatar billede oasen Nybegynder
09. april 2002 - 13:09 #3
Avatar billede boris Mester
09. april 2002 - 13:09 #4
Avatar billede itbuilder Nybegynder
09. april 2002 - 13:22 #5
sux
Avatar billede oasen Nybegynder
09. april 2002 - 13:51 #6
Hvis det er så dårligt, så find dog selv noget!
Avatar billede itbuilder Nybegynder
09. april 2002 - 14:15 #7
ja det gør jeg også du kan ingenting. du må være  dum dum dum
Avatar billede Chewie Novice
09. april 2002 - 14:27 #8
Da jeg gik ind i dette smp var det som at træde ind i en børnehave ---- skriv dog ordentligt til hinanden

jeg flygter igen
Avatar billede oasen Nybegynder
09. april 2002 - 19:52 #9
Det der gider jeg ikke høre på! Du opretter et spørgsmål, og du får fornuftige svar på dette. Kan disse ikke bruges, så skriv det på en pæn måde eller specificer dit spørgsmål, så vi ved præcis, HVAD du søger. Forlad dette forum, hvis du ikke kan administrere din barnlige attitude!

Og sidst men ikke mindst: LUK spørgsmålet.
Avatar billede itbuilder Nybegynder
10. april 2002 - 15:01 #10
du ved godt hvad jeg skulle bruge.

på denne side:http://www.gamecity.dk/spil/forum/default.asp

Der kan jeg spørge om hjælp. og det har jeg gjort her. så den side er sux.

den anden har ikke noget at gøre med hvad jeg skal bruge.
man kan ikke finde info der.

somsagt du må være dum dum dum
Avatar billede oasen Nybegynder
10. april 2002 - 21:40 #11
Din bruger er nu anmeldt.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. april 2002 - 14:27 #12
Itbuilder>

Din opførsel på eksperten er ikke videre heldig. dit sprogbrug bør øjeblikkeligt forbedres.
Endvidere ser jeg at du har mange spørgsmål åbne (og nogle hvor du blot siger "jeg fandt selv løsningen -lukker) men hvor dette rent praktisk ikke sker.

såfremt du ikke i nævnte spørgsmål får en afklaring med de brugere der har brugt tid på at hjælpe dig, og undergår en adfærdsændring til det bedre vil jeg overveje hvorvidt din bruger skal afmeldes.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin
Avatar billede oasen Nybegynder
11. april 2002 - 18:57 #13
Jelzin101--> :)
Avatar billede itbuilder Nybegynder
11. april 2002 - 21:42 #14
oasen man er nok rå var

Hilsen

KillMAN
Avatar billede oasen Nybegynder
12. april 2002 - 01:59 #15
Nææh, jeg forsøger blot at få dette forum til at vedblive med at være et godt sted. Og det bliver det ikke, når folk som dig ødelægger det!
Og LUK så dette spørgsmål og alle dine andre!!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
12. april 2002 - 05:58 #16
itbuilder>>
kl. er lige nu 6.01 på mit ur. såfremt der ikke er sket fremskridt indenfor 24 timer vil din profil blive deaktiveret.

Mvh
Jelzin101
Avatar billede itbuilder Nybegynder
12. april 2002 - 20:12 #17
Hvordan lukker jeg det.

Hilsen

Masterhansa
Avatar billede boris Mester
14. april 2002 - 20:12 #18
Jeg synes, Eksperten er et godt sted, og det er værd at gøre noget for den gode tone. Jeg undrer mig derfor meget over, at en profil ikke omgående og uigenkaldeligt lukkes ned, når en bruger skriver som det citeres herunder:
Kommentar fra itbuilder
09/04-2002 14:15:33    ja det gør jeg også du kan ingenting. du må være  dum dum dum
Avatar billede oasen Nybegynder
14. april 2002 - 20:52 #19
Hans konto er nu lukket.