Avatar billede quecronix Nybegynder
08. april 2002 - 14:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Søger svar...

Jeg søger et svar til http://www.eksperten.dk/spm/194211
Avatar billede quecronix Nybegynder
08. april 2002 - 14:34 #1
Vedkommende der kan give mig et svar, får selvfølglig sine points!
Avatar billede borrisholt Novice
08. april 2002 - 14:37 #2
Det står i dine papirer du har fået sammen med din forbindelse ...

Så op hvordan man Telnetter en forbindelse. Og brug en INDY TCP-Client og så brug Write line til diverse kommandoer ....

Jens B
Avatar billede quecronix Nybegynder
08. april 2002 - 14:49 #3
Hej Jens...
Som sagt på mit andet spørgsmål, har jeg fået alt til at virke korrekt (med en TidTelnet-komponent). Det eneste jeg mangler nu, er at få fjernet alle de irriterende bokse der kommer, f.eks. "Connection Closed Gracefully" og "Already connected"... Kan du hjælpe mig med at få fjernet dem?
Avatar billede borrisholt Novice
08. april 2002 - 14:52 #4
Prøv at kigge i INDY dokumentationen ... det er der fra de kommer ...

Jens B
Avatar billede borrisholt Novice
08. april 2002 - 14:53 #5
Test om det allerede ER forbindelse der til INDEN du begynder ...

Jens B
Avatar billede quecronix Nybegynder
08. april 2002 - 18:03 #6
Hvilken dokumentation?
Avatar billede borrisholt Novice
08. april 2002 - 18:05 #7
Den der er på deres site
Avatar billede quecronix Nybegynder
08. april 2002 - 18:11 #8
Gider du ikke forklare mig det i stedet?
Avatar billede borrisholt Novice
08. april 2002 - 18:14 #9
Joee ... Jeg ville chekke for om der allerede VAR forbindelse ud til omverden inden jeg forsøgte at connecte ...

Jeg har ikke lige adgang til stofa net .. Så det er kun nogle generelle betragtninger jeg kan komme med
Avatar billede quecronix Nybegynder
08. april 2002 - 18:32 #10
Okay du behøver vel heller ikke have StofaNet for at finde en kode der udelukker alle alertboxene fra en TidTelnet?
Avatar billede quecronix Nybegynder
08. april 2002 - 18:47 #11
Jeg fandt lige noget som jeg faktisk har prøvet før, men ikke kunne få det til at virke, da jeg ikke vidste hvor det skulle stå...
Her er hvad jeg fandt på Indys hjemmeside:

Why do I keep getting EIdConnClosedGracefully exceptions?

For Servers
The client has disconnected the socket normally and this exception is used to notify the server handling code. From the IDE just hit F9 to resume program execution and Indy will catch and handle the exception.

For Clients
The server side of this connection has disconnected normally but your client has attempted to read or write to the connection. You should trap this error using a try..except.

Please see the help file for possible further information.
Avatar billede quecronix Nybegynder
05. maj 2002 - 00:05 #12
...