Avatar billede banjokenned Nybegynder
07. april 2002 - 13:38 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Alt er væk ???? (Outlook Express 6)

Så er det sket... alle mine email's,adresser, konti er forsvundet fra mit Outlook Express 6. Hvad gør man - det virker som om Programmet har gen-installeret sig selv, da der i Inbox er beskeden "welcome to Outlook.......".

Jeg skal bruge en email jeg fik Fredag - derfor 125 points.....

Det eneste spor jeg kan finde er at jeg ledte efter alle *.dbx filer på min harddisk, og jeg fandt nogen under:
C:\WINDOWS\Application Data\Identities\{A07ABBE0-D42A-11D4-97E8-E71FD5D3607B}\Microsoft\Outlook Express

og

C:\WINDOWS\Profiles\trine\Application Data\Identities\{A07ABBE0-D42A-11D4-97E8-E71FD5D3607B}\Microsoft\Outlook Express

... Jeg ser at det er store filer så, min email etc. findes altså stadig på PC'en - MEN hvordan får man dem tilbage !?????
Please hilfe... jeg er max. presset...

Banjoen
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
07. april 2002 - 13:40 #1
Gå op i File > Import og vælg hvad du skal impotere
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
07. april 2002 - 13:43 #2
så vælger du "Messages > Microsoft Outlook 6 og så finder du den mappe hvor den gamle *.oe6 fil ligger
Avatar billede banjokenned Nybegynder
07. april 2002 - 13:49 #3
Mr.Meincke> Okay ... min emails er på plads.... hvordan får jeg min konti plus adresser tilbage (fedt med et hurtigt svar)

Banjoen
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
07. april 2002 - 13:52 #4
"Tools > Accounts ( vælg mail ) > Import og så vælger du din account fil"
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2002 - 13:52 #5
Hvad har du der: [HKEY_CURRENT_USER\Identities\{????????} : er der mere end 1 ??
Avatar billede banjokenned Nybegynder
07. april 2002 - 13:56 #6
Kanon Fedt .... Nu mangler jeg kun mine adresser... Hvor findes disse ??
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
07. april 2002 - 13:56 #7
gregers > Han har fået sine mails tilbage hvis det er det du prøver på :o)
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
07. april 2002 - 13:57 #8
File > Import > Address Book og så vælger du din "adresse" fil :o) (*.wab)
Avatar billede banjokenned Nybegynder
07. april 2002 - 13:59 #9
Super > Mr.Meincke er dagens helt .. Tak for hjælpen,,,

Banjoen.

Nb: Hvad kan været gået galt ???
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
07. april 2002 - 14:01 #10
Np...skulle det være en anden gang :)
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
07. april 2002 - 14:02 #11
Ved det ikke....har selv haft samme problem engang... :(
Gad vide om det er en fejl i Outlook Express (Har aldrig haft det problem i MS Outlook 2002....)
Avatar billede hobbez Nybegynder
07. april 2002 - 14:03 #12
Jeg har selv oplevet at OE pludselig smed en af mine mapper af h.... til, uden forklaring, og prøvet at miste kontakt til alle mine mails i forbindelse med en flytning af data fra et drev til et andet.

Ingen forklaring på den første del, og kun en erfaring der siger 'lad være' til den anden del :o/

/Rob
Avatar billede banjokenned Nybegynder
07. april 2002 - 21:02 #13
Tak til alle:0)

The Banjo-man
Avatar billede mty Nybegynder
08. april 2002 - 13:13 #14
Jeg har selv haft samme problem nogle gange. Har du tilfældigvis installeret win NT 4.0 på din computer?
Avatar billede banjokenned Nybegynder
08. april 2002 - 19:10 #15
nope - kun win98 SE..

banjoen