Avatar billede qspi Nybegynder
06. april 2002 - 22:39 Der er 20 kommentarer

SMS sender der virker?!?

Ja, vi kender jo alle SMS krisen der er for tiden, med at det skal koste penge at sende SMS beskeder fra nettet af.... :/

Er der nogle SMS sendere på nettet, der virker??! CoolSMS.dk skodder og besked.dk kommer med en error fejl! ;(

På forhånd mange tak! ;o)
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 22:41 #1
Coolsms.dk virkede da igår så det er noget niels at sige!
Avatar billede qspi Nybegynder
06. april 2002 - 22:42 #2
westhi>>> Jeg har prøvet at sende fra CoolSMS.dk af op til flere gange i dag og ingen af dem er kommet frem til modtageren, sååå! Har prøvet så sent som for 5 min. siden til mig selv og jeg har endnu ikke modtaget den....
Avatar billede nejmann Nybegynder
06. april 2002 - 22:43 #3
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 22:45 #4
Coolsms.dk virker jeg har lige prøvet at sende en besked til mig selv!! ;-)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
06. april 2002 - 22:49 #5
Prøv denne: http://www.multica.com/
Super...!! Også når alle de andre er nede...
Og beskeden kommer frem med det samme.. Det er et lille program.. Men det skal ikke installeres..

westhi-> Stop nu bare.. Hvis manden ikke kan få det til at virke, så lad værer at sig at du saktens kan.. Det er altså for dumt.. Det kan være at i sender til nummere fra to forskellige selvskaber.. og han er næsten 100% sikkert, bedøvende ligeglad med om du kan få det til at virke.. Han har jo nok prøvet før han kom hertil...
Avatar billede qspi Nybegynder
06. april 2002 - 22:51 #6
nejmann>> Multica´s SMS sender har jeg.. men den virker heller ikk´ ;(
Den siger fejl ved aflevering...
Avatar billede keysersoze Guru
06. april 2002 - 22:57 #7
coolsms har indgået individuelle aftale med hvert enkelt selskab - det er bare ikke alles systemer der kører lige godt, og derfor er det meget afhaængig af hvilken udbyder man har...

besked.dk virker udemærket - og jeg har selv brugt den meget siden coolsms "lukkede"... hvad mener du den melder af fejl?
Avatar billede qspi Nybegynder
06. april 2002 - 23:08 #8
keysersoze>>> Jeg har TDC som udbyder....
Avatar billede keysersoze Guru
06. april 2002 - 23:15 #9
det er så også dem med den dårligste service på det område :)
Avatar billede oluf_sand_ham_selv Nybegynder
06. april 2002 - 23:17 #10
Prøv................................

www.jubii.dk under mobil
www.beskeder.dk

/Det er bar' dejli'
Avatar billede jackson23 Nybegynder
06. april 2002 - 23:55 #11
Hvorfor ringer i ikke bare?? sms beskeder er da noget af det værste at få/skrive.....Jeg er overdrevent træt af folk, der sender sms beskeder til mig: Ringer dem konsekvent op i stedet for at svare tilbage via sms.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
06. april 2002 - 23:57 #12
Jackson23->De rige har mange glæder;)
Avatar billede jackson23 Nybegynder
06. april 2002 - 23:58 #13
sprutnik: heh, men jeg tror sgu egentlig ikke det er meget dyrere at ringe set i forhold til prisen på en sms...koster en sms ikke 50 øre???
Avatar billede sprutnik Nybegynder
06. april 2002 - 23:59 #14
plus moms
Avatar billede sukos Juniormester
07. april 2002 - 10:02 #15
Avatar billede runeevers Nybegynder
07. april 2002 - 12:06 #16
oluf_sand_ham_selv >

Jubii.dk ??

Ja helt sikkert. Når man sender en sms får man følgende melding:

"Der kan gå nogle timer før din besked når frem."

Tror de sender via mail.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
13. april 2002 - 19:58 #17
Har du fundet ud af noget??
Avatar billede qspi Nybegynder
13. april 2002 - 20:47 #18
Nope..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. maj 2002 - 22:56 #19
Er det tid til at lukke snart??
17. januar 2003 - 08:59 #20
Hmm...