Avatar billede morpheus73 Nybegynder
06. april 2002 - 21:30 Der er 6 kommentarer

Oversætter fra PHP til ASP (simpel)

Hej jeg giver 200 til den der kan oversætte hvad der er i HELP/SAMPLES/Multiple_richTextEDitors.php i denne fil:

http://prdownloads.sourceforge.net/richtext/Richtext-0.2.3-editor.zip

Please help - handler egentlig kun at have tre forskellige RTE`s i een form, - hvis du er skrap kan du også lave det sådan at de stilles ved siden af hinanden og evt sådan at de har en fælles brugerflade for indsætning af ting

gad vide om der er nogle hajer derude?

Avatar billede cms Nybegynder
06. april 2002 - 22:11 #1
jeg kigger på det
Avatar billede morpheus73 Nybegynder
06. april 2002 - 23:28 #2
Coolt - ville virkelig være fint hvis man kunne gøre det i ASP også
Avatar billede morpheus73 Nybegynder
07. april 2002 - 18:35 #3
noget nyt i sagen, mon?
Avatar billede cms Nybegynder
07. april 2002 - 18:58 #4
Tjah, jeg skal have dig til at vælge.
Vil du have mig til blot at lave det PHP-eksempel om til ASP eller vil du have mig til at lave hele richtext-editoren om så man kan have 3 dokumenter med 1 værktøjslinje?
Avatar billede morpheus73 Nybegynder
07. april 2002 - 23:49 #5
No rush :D

Sidste løsning ville være rigtig cool! - Jeg forestiller mig et system, hvor du har en venstremenu og evt en menu i højre side også? - muligt?
Avatar billede cms Nybegynder
08. april 2002 - 00:35 #6
Alt er muligt! Men jeg har ikke tid i den kommende uge. Vend tilbage til mig på cnt@cnt.dk og/eller icq#145242780 så skal jeg se hvad jeg kan gøre :)