Avatar billede quecronix Nybegynder
05. april 2002 - 18:45 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Stofanet sign on...

Jeg har brug for en rigtig detaljeret lille tutorial som viser hvordan man connecter / logger på stofanet via sin egen applikation.
Jeg tænkte på at have 2 edits, den ene til brugernanv og den anden til password...
Kan jeg få lidt hjælp til det?
(Faktisk vil jeg have lavet nøjagtig det samme som det medhørende software til stofanet "Stofanet connection.exe").
PS. AT SIGE AT MAN KAN TELNETTE ER IKKE NOGET SVAR!
Avatar billede seamus Nybegynder
05. april 2002 - 18:48 #1
Hvad er det for en applikation?
Avatar billede toasteren Nybegynder
05. april 2002 - 18:49 #2
Var ikke en manual med i pakken da du købte det ?
Avatar billede angelod Novice
05. april 2002 - 18:50 #3
*GG* Du fatter ikke ret meget, hva? Det jeg sagde havde intet med et svar at gøre, det var såmænd begyndelsen til noget der *kunne* være blevet en tutorial, men istedet valgte du, helt uden grund, at blive sur. :)
Avatar billede quecronix Nybegynder
05. april 2002 - 18:52 #4
Nej selvfølgelig ikke til at lave sit eget!
Men hvis her er nogen som bruger Stofanet brude de vide hvilken fil jeg mener, ellers kan jeg sende dem programmet som lige skriver til mig på Cypher@mail1.stofanet.dk
Avatar billede quecronix Nybegynder
05. april 2002 - 18:53 #5
angelod, ikke for at kritisere din kommentar men jeg vidste altså godt at man kunne telnete for at sign on, men jeg vil jo have delphi til det!
såå og undskyld for de dumme kommentarer jeg gav dig, du ville jo bare hjælpe :)
Avatar billede angelod Novice
05. april 2002 - 18:53 #6
Jeg har selv skrevet et sådan program på et tidspunkt, og det tog ikke ret lang tid, men det var nødvendigt først at finde ud af hvor meget du vidste.. Der var også andre ting der skulle afgøres før man kunne starte.
Avatar billede toasteren Nybegynder
05. april 2002 - 18:54 #7
ups, misforstod spørgsmålet.
Never Mind
Avatar billede quecronix Nybegynder
06. april 2002 - 19:44 #8
Okay nu har jeg fået lavet alt så nu giver jeg disse points til den person som svarer på hvordan jeg kan udelukke fejlbeskederne der kommer fx ved "Connection closed gracefully"...
Avatar billede angelod Novice
06. april 2002 - 20:09 #9
Hvordan har du opbygget programmet? Og hvilke fejlbeskeder får du? :)
Avatar billede quecronix Nybegynder
06. april 2002 - 21:11 #10
Jeg får ingen fejlbeskeder, men når Stofanet bliver disconnected kommer der den irriterende bosk frem; "Connection Closed Gracefully", det er ikke den eneste!
Avatar billede angelod Novice
06. april 2002 - 21:46 #11
Hmm.. Hvilken komponent bruger du til tilslutning? :)
Avatar billede martinlind Nybegynder
08. april 2002 - 14:39 #12
try
  except
end;

Burde fange din exception

/Martin
Avatar billede quecronix Nybegynder
08. april 2002 - 18:50 #13
martinlind, hvor skriver jeg det henne, og skal det bare indsættes sådan?
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
12. april 2002 - 13:25 #14
quecronix > jeg har selv skrevet et logon-program til StofaNet, skal jeg sende kildekoden til dig? den er bygget op om ICS-telnet komponenten, og den fungerer upåklageligt...
Avatar billede martinlind Nybegynder
12. april 2002 - 13:55 #15
try
  // Her laver du din Connect
  except
end
Avatar billede quecronix Nybegynder
24. april 2002 - 07:58 #16
puddelundercover> du må da godt sende kilden til mig cypher@mail1.stofanet.dk men skal jeg bruge de komponenter selv?
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
24. april 2002 - 14:28 #17
Næææh, ikke nødvendigvis, du kan da også bruge noget andet, eller skrive det selv - men det gør det en del nemmere :)

jeg ser lige om jeg kan hitte kilden