Avatar billede hektor Nybegynder
16. juni 2000 - 09:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Catastrophic failiure

Fed fejl .. hehe :-)

Jeg får fejlen i mit forsøg på at koble mig på en Navision 3.56 database.

Eller mere præcist. Når jeg kobler mig på, får jeg ingen fejl, men ej heller noget svar tilbage.
Hvis jeg så venter knap 60 sekunder og refresher siden, så kommer den med fejlen:

"Provider error '8000ffff'

Catastrophic failure

/alm-funk.asp, line 18"

Det undrer mig lidt, da jeg har sat Response.Buffer = true;

Jeg bruger følgende DSN kald, for at åbne forbindelsen:
<%'Alm-funk.asp
Response.Buffer = true
dim Navision
'noget kode
Set Navision = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
Navision.ConnectionTimeout = 0 'linje 10
Navision.CommandTimeout = 0
Navision.CursorLocation = 3
DSNString = "DRIVER={Navision ODBC 32 Bit};"
DSNString = DSNString & "ClSrFlag=Yes;ServerName=1;NavisionPath=[noget];"
DSNString = DSNString & "CompanyName=[noget];NetType=TCP;CacheSize=100;"
DSNString = DSNString & "Option=Text;Decimal=Decimal;IdentType=All Except DOT;"
DSNString = DSNString & "QueryTimeout=0;QueryTimeoutYesNo=No;"
Navision.Open DSNString ' linje 18
'noget mere kode
%>

Hvis jeg tilgår den via ODBC forbindelsen, får jeg ikke fejlen. Til gengæld medfører dette at IIS serveren går HELT ned ... den vil endda ikke reagere på at jeg lukker enten www eller IIS ned via services ...

Nogen forslag til hvad der kan være galt?
Avatar billede hektor Nybegynder
16. juni 2000 - 10:01 #1
Lige meget ... samme problem som i går .. hehe

Forbandede Permisions .. skulle have sat Change permissions på %winnt% biblioteket ... :-)
Avatar billede brock Nybegynder
27. februar 2001 - 20:34 #2
hej hektor - jeg er ved at begive mig ud i asp/navison database - har du nogen gode råd om, hvor jeg skal starte med at læse om dette

Er velbevandret inden for asp i forvejen

med venlig hilsen

brock