Avatar billede daddy-cool Nybegynder
03. april 2002 - 11:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Inkludere side uden brug af "rammesider"

Hej :o)
Det kan godt være dette spørgsmål mere hører under gruppen"Frontpage"  men.......

Jeg har i forvejen en hjemmeside der er oprettet med frames. Venstre frame er navigation.Højre er "hovedside" Nååå--  men nu har jeg så lavet mine første "Flashbuttons" men det fungere ikke rigtigt på Framede sider,så jeg har valgt at lave det hele uden frames.Men nu ka jeg ikke includere min hostede gæstebog og messages board på samme side med knapperne."Frontpage tillader ikke "Inkluder side" fra en ekstern server.Så er vi jo tilbage ved rammesideproblemet.Jeg vil ikke åbne gæstebogen i et nyt vindue!
Sikke en smør40!! Håber det ikke er rent volapyk!  LOL
Hvad gør jeg???
PÅ forhånd tak
Johnny
http://www.black-eagles.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. april 2002 - 12:17 #1
on (release) {
  getURL("minhtmlside.html","frameNavn");
}

I html:

<frame src="menu.html" name="frameNavn" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" noresize>

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. april 2002 - 12:19 #2
Hvis du ikke vil åbne din gæstebog i et nyt vindue, så skal du stille spørgsmålet under
html. Du skal sikkert have fat i noget med tabeller og iframes.

/per
Avatar billede daddy-cool Nybegynder
04. april 2002 - 11:24 #3
Tak for hjælpen :o)
Æhhhh  hvordan giver jeg point her???
JOhnny
Avatar billede hoejrup Nybegynder
04. april 2002 - 13:43 #4
Velbekomme!

Du skal ikke give mig point, så du kan bare lægge et svar og tage dem selv.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
04. april 2002 - 13:45 #5
Jeg går nemlig ud fra at du vil stille et nyt spørgsmål under http://www.eksperten.dk/kat/8.
Hvis du kunne bruge mit første svar, så må du gerne give mig point.

/per