Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
02. april 2002 - 16:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Online SMS sender

Hej! Efter at Coolsms.dk nu desværre ikke kører optimalt (mildt sagt), og man ikke længere kan sende SMS's, så mig eget telefonnummer står som afsender - leder jeg efter et bedre sted at sende SMS. Findes der steder, som har de samme features, som Coolsms.dk engang havde?

Mvh,
Mathias
Avatar billede t.lunde Nybegynder
02. april 2002 - 16:45 #1
ikke mange andre end besked.dk!
Avatar billede aagaard Nybegynder
02. april 2002 - 16:46 #2
Prøv at kigge på:

www.besked.dk
www.telebesked.dk
Avatar billede weinreich Nybegynder
02. april 2002 - 16:46 #3
ellers er der også beskeder.dk men det er vist det samme
Avatar billede cool-wil Nybegynder
02. april 2002 - 16:52 #5
hvis du er til windows apps, kunne du evt. prøve www.multica.com fed sms sender, som virker og er rimlig hurtig...(og gratis)