Avatar billede cyberskovmos Nybegynder
15. juni 2000 - 11:47 Der er 5 kommentarer

Medi8or 4.0

Jeg er en dreng på 14 år der har programmeret i Pascal, Delphi, Basic, HTML, og en lille smule Java.
Jeg har liege fået et program som hedder Medi8or, og jeg har hørt noget om at man kan lave sine egne aniamtioner i det, óg jeg kan sagtens
lave mine egne computerspi i det, jeg mangler bare at finde ud af hvor fand´en man laver 3D animationer henne.

Er der nogen der kenner noget til Med8or 4.0?

Skriv en email til mig på:
skovmos@nielsen.ms

og tag lige et kig på min hjemmeside på: www.lsn.subnet.dk

Avatar billede swasper Nybegynder
15. juni 2000 - 20:47 #1
Jeg vil sige at hvis du skal lave 3D animationer så er du nød til at bruge et andet program..
Avatar billede christian18 Nybegynder
30. juni 2000 - 22:14 #2
hehe MAN KAN IKKE LAVE COMPUTER SPIL I MEDI8TOR, hehe hvor har du da fået den ide fra, og du kan heller ikke lave animationer direkte, men du kan få ting til at flytte sig i alle mulige retninger..
Medi8tor er et præsentations program ligesom f.eks. microsofts powerpoint.

hvis du endelig skal lave spil skal du ind i programmerings sprog som borland delphi eller c++

<Christian/>
Avatar billede slepee Nybegynder
11. december 2000 - 13:32 #3
Og Delphi eller C++ Kan du også lave 3D spil i... Hvis du er god! *G*
Avatar billede ysubhi Nybegynder
14. januar 2001 - 10:38 #4
Prøv http://www.morfit.com, med Morfit programmer kan du både lave animationer og spil.
Avatar billede ysubhi Nybegynder
26. april 2001 - 17:40 #5
...og 3d selvfølgelig