Avatar billede mtilsted Nybegynder
14. juni 2000 - 18:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Start af java program

Hvis jeg laver et java program(Ikke et applet) til mac, hvordan skal jeg saa sende/give det, saaledes at mac'en kan starte det?.

Skal det bare hede MyProgram.java og saa vil mac starte det ved dobbelt klik, eller ???

Martin Tilsted.
Avatar billede stigc Nybegynder
14. juni 2000 - 20:44 #1
Du skal compile den! Så kommer den til at hedde MyProgam.class. Dernæst skriver du "java Myprogram"
Avatar billede mtilsted Nybegynder
15. juni 2000 - 15:52 #2
Ups, jeg mente naturligvis MyProgram.jar.
Og man kan ikke skrive paa en mac da de ikke rigtig har nogle cli/shell.
Avatar billede mtilsted Nybegynder
31. juli 2000 - 21:30 #3
Well, svaret var at bruge JBindery, inkluderet i mrj sdk 2.2.2

Martin Tilsted.