Avatar billede steffe Nybegynder
30. marts 2002 - 14:16 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Startside i VBScript?

Hvordan for man VBScript til at ændre StartSiden i Internet Explorer??
30. marts 2002 - 14:18 #1
30. marts 2002 - 14:19 #2
How der stod jo VBscript, (men alligevel hmmm)
Avatar billede tofferman Nybegynder
30. marts 2002 - 14:27 #3
Hvorfor vil du det? Jeg vil da ikke have ændret min startside, bare fordi jeg er så uheldig at komme forbi din hjemmeside. Dårlig netikette!
Avatar billede steffe Nybegynder
31. marts 2002 - 11:56 #4
Jeg vil da ikke bare andre startsiden, man skal trykke på en knap eller et billede...
Avatar billede tofferman Nybegynder
31. marts 2002 - 14:05 #5
steffe> Ud fra de spørgsmål du stiller har jeg en mistanke om at du er virusprogrammør og hacker!
Avatar billede dr.truti Nybegynder
01. april 2002 - 12:20 #6
toffeman > At være hacker er fuldt lovligt og en Hacker gør heller ikke noet ulovligt!

Ordet du søger efter er Cracker!

Og hvis steffe er Cracker og har lidt respekt for sig selv ved han at han ikke kommer langt med VBscript!

Truti - http://home1.stofanet.dk/truti (Der er også lidt Cracker releteret matriale).
Avatar billede steffe Nybegynder
02. april 2002 - 20:14 #7
tofferman >>
HA HA, du tror jeg er virusprogrammør og hacker!
Avatar billede steffe Nybegynder
02. april 2002 - 20:19 #8
LUKKER DET SKIDE SPM, JEG TAGER SKU SELV DE POINT..
Avatar billede dr.truti Nybegynder
03. april 2002 - 18:14 #9
Tag det god ikke så personligt!

tofferman ved bare ikke bedre!
Avatar billede tofferman Nybegynder
03. april 2002 - 20:44 #10
Hacker, cracker, pik og patter.

Kender sku da godt jeres såkaldte forskel mellem hackere og crackere. I jeres terminologi gør hackere ikke nogen skade. Præcist ligesom hvis jeg lå under din seng om natten for at foreslå dig at bruge Viagra, uden at prikke huller i madrassen.

Jeg synes bare dine spørgsmål er underlige, og du gider åbenbart ikke at prøve at hjælpe andre, for du har aldrig besvaret noget.

http://www.eksperten.dk/spm/191642
http://www.eksperten.dk/spm/189826
http://www.eksperten.dk/spm/184375
Avatar billede steffe Nybegynder
04. april 2002 - 15:35 #11
Det siste spørgsmål i de links som du har fundet. Jeg var i gang med en project opgave om "Internettes Histrorie" og havde sat kode på et av mine dokumenter fordi at en fra et andet hold ville drille mig med at ÆNDRE I DET.
Avatar billede dr.truti Nybegynder
04. april 2002 - 17:41 #12
He He Okay!

tofferman > Så husk næste gang at bruge begræberne rigtigt... Der er nogle af os der er overfølsomme over for det forkerte!

steffe > Hvis du vil vide nogetom sikkerhed er du velkommen til at kontakte mig på efnet under #cracks.dk (dRONES Channel).

Der er ikke noget forkert i at spørge om den slags.

Læs dette:

http://www.1klik.dk/itsektion/nyheder/nyhed.asp?id=4218

Her frem hæver Henrik Berggvist igen hackere som kriminelle personer som laver lort i nogle hjemmesider jeg kender ikke lige den omtalte hacker gruppe men det Henrik Berggvist omtaler her lyder mest af alt som om det er en flok scriptkiddies som sider og biege boxer et eller andet sted med en laptop og piller sider ned på stribe og i langt de fleste tilfælde er jeg modstander af den sport dog lige med undtagelse af det de omtaler i denne artikel. De har hacker hjemmesider fra firmaer som er specialiseret i sikkerhed, der viser crackeren at firmaet altså ikke er perfekt og at deres sikkerhed let kan brydes. Hvis ikke dette skete ville firmaet ikke forbedre sikkerheden på hjemmesiden og dermed ville de heller ikke have mulighed for at forbedre sikkerheden på kundernes hjemmesider. Men forskellen ligger her i at firmaet selv skulle have hyret en hacker/cracker til at lave dette vigtige arbejde, men lige her fungerer crackeren/hackeren som journalist som går bagom firmaernes sikkerhed og offentliggør deres fejl, problemet er så at det er ulovligt. Det kan sammenlignes med en slagter som kommer 20% rottekød i oksefarsen for at tjene mere, der ville i vel egentlig ikke have noget imod at en eller anden brød ind i slagterforetningen og opdagede dette, hvorefter han satte en sedel op i butiken "Sidste nyt:Vi har lige opdaget at alt oksekød solgt det sidste halve år har indeholdt 20% rottekød" hvor mange ville blive sure på ham der havde gjort dette? Ikke mange men det ville aligevel være ulovligt. Get the point?

(Fra: www.cybermike.dk)

Truti
Avatar billede dr.truti Nybegynder
04. april 2002 - 17:42 #13
nok de sidste 5 linier der er sjovest!