Avatar billede chen Nybegynder
29. marts 2002 - 23:39 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af webhotel!

Hejsa

Er der nogle der kan anbefale en billig og god webudbyder. Jeg har tidligere benyttet struer.net - de har nogle billige priser, men desværre ingen service...Sørgeligt de har fået så mange kunder, at de har mistet overblikket!

Chen
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
29. marts 2002 - 23:41 #1
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. marts 2002 - 23:41 #2
www.cliche.dk er billig, men så skal man jo også vurderer kvaliteten derefetr :o)

www.web-sale.dk er jeg ret tilfreds med, dog mangler de FSO og mulighed for cronjob, ellers er det bare kanon - også supporten :o)
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
29. marts 2002 - 23:43 #3
Cliche.dk er ret godt =)
Avatar billede michaelb Nybegynder
29. marts 2002 - 23:45 #4
Avatar billede michaelb Nybegynder
29. marts 2002 - 23:46 #5
cliche har meget mere end web-sale og du får mere for pengene syntes jeg!

Go'påske!
.::Michael::.
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. marts 2002 - 23:47 #6
Jeg har hørt om en del problem, for nogen tager det så lang tid at oprette et webhotel at de opgiver, andre er bare utilfredse med servicen (bar vist el-barto) og andre igen klager over nedetiden:
http://www.eksperten.dk/spm/188705

Men jeg har selvfølgelig ikke selv prøvet dem.
Avatar billede nof Nybegynder
29. marts 2002 - 23:50 #7
Jeg har haft alle mine domæner hos www.abusiness.dk i et par år og der er intet at klage over. Der er masser af muligheder, stort set ingen nedetid, god service og sidst - men ikke mindst - gode priser.

/nof
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. marts 2002 - 23:54 #8
Jeg har også en positiv forestilling om Abusiness, de virker meget professionel - men jdem har jeg heller ikke benyttet før. Hvis jeg havde råd ville de være et godt valg.
Avatar billede leif Seniormester
29. marts 2002 - 23:58 #9
Abusiness kan varmt anbefales. Har selv brugt dem noget tid, og der har været lidt problemer med mail, men der er lidt prolemer med alle udbydere.
Avatar billede proboss Nybegynder
30. marts 2002 - 10:56 #10
har kun god erfaring med www.secnet.dk prøv dem
Avatar billede rajo Nybegynder
30. marts 2002 - 15:37 #11
Kig lige her. http://www.lime-tech.dk/?page=produkter/webhotel
De har service. :)

/Rajo
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. marts 2002 - 15:42 #12
Priserne lever i hvert fald op til de professionelles :o(

//Tommy
Avatar billede michaelb Nybegynder
31. marts 2002 - 18:20 #13
Er der nogle som har en side som er hosted af cliche.dk
Avatar billede jkrag Nybegynder
06. april 2002 - 02:14 #14
Hvis man er til Unix-baserede servere, så kan jeg klart anbefale www.dht.dk
De har alt fra mini-hoteller med 500kb serverpalds og 1 mailadresse til større løsninger med PHP, Perl, MySQL etc.
Har desuden et kraftigt net-administrations interface til alle pakker hvor man kan vedligeholde alt fra mailadresser/malinglister til specifikke DNS-entries og restore af sidste backup uden at kontakte deres supportafd.
Har brugt dem i over 4 år nu med mange forskellige domainer både privat og til diverse klubber etc.
Se bla. www.racekatten.dk (Hjemmelavet PHP/MySQL content management system)
og http://www.thurah-cattery.dk/php/pedrec.php3?showid=9&level=4 for at se noget performance på lidt alvorlig MySQL gynastik (dynamisk genereret kattestamtavle).
Jeg bruger dem også til at hoste domæner hvor jeg f.eks. har alle eller enkelte subdomæner til at pege på min hjemmeserver.
Håber det kan bruges.
Avatar billede itfree1 Nybegynder
07. april 2002 - 14:36 #15
www.secnet.dk er et kanont firma har kun god erfaring med dem
Avatar billede bitmand Nybegynder
08. april 2002 - 20:36 #16
Hvis det er til privat brug, så vil jeg gerne hoste dit website gratis (php, mysql) :)
Kig forbi www.bitmand.dk eller skriv til lars@kodebums.dk så finder vi ud af noget :)
Avatar billede chen Nybegynder
19. april 2002 - 15:19 #17
Valget blev Cliche.dk - men ingen anbefaling!