Avatar billede t_skytte Nybegynder
27. marts 2002 - 17:50 Der er 5 kommentarer

Download en formular af typen post

Hvordan downloader man med VB en HTML-formular af typen post. Eks på en formular:

<FORM action="url" method="post">
<INPUT name="value1" value="val1">
<INPUT name="value2" value="val1">
<INPUT type=submit value=start>
</FORM>

Jeg oprettede et lignende spørgsmålet for nogle dage siden, men glemte at formularen skulle være "post" og ikke "get". Undskyld besværet :o)
Avatar billede t_skytte Nybegynder
01. april 2002 - 12:47 #1
Er der virkelig ikke nogen, der kan hjælpe mig. Spørgsmålet er måske helt umuligt!?
Avatar billede zipper20 Nybegynder
03. april 2002 - 12:56 #2
Forstår ikke hvad du mener... skal oplysningerne sendes til et VB program eller hvad mener du med downloade ? Hvis du vil DOWNLOADE dem, gemmer du bare oplysningerne i en database på din server og så får programmet til at hente dem derfra...
Avatar billede t_skytte Nybegynder
03. april 2002 - 21:57 #3
Når en formularen aktiveres (efter tryk på en knap!) diregeres brugeren videre til et nyt site. Kildekoden for dette site vil jeg downloade og gemme i en fil på min egen harddisk. Problemet er, hvordan jeg kommer gennem formularen uden manuelt at trykke på knappen. Håber nu spørgsmålet bedre kan forstås.
Avatar billede zipper20 Nybegynder
04. april 2002 - 08:36 #4
Hmm... jeg er ikke sikker på at jeg har fat i den... prøver igen.
Når du klikker dig ind på et site og klikker på en knap, kommer du ind på en ny side, og den vil du gerne gemme ?? Ka' ik' se det smarte i det hvis det er til dig selv... hvis du vil se hvilke andre sider besøgende på din side går til skal du nok bruge ASP. Jeg har sikkert misforstået ... ;o)
Avatar billede t_skytte Nybegynder
04. april 2002 - 17:23 #5
Jeg kommer med et helt konkret eksempel:
Altavista har et oversætterprogram, hvor du uindtaster en URL til din side samt sprog, og så oversætter programmet siden og returnerer den oversatte udgave. Dette foregår vhj. af en formular som tidligere nævnt.
Jeg er interesseret i, med et program, at downloade den oversatte side uden at trykke på knappen.
Det smarte:
Formålet er, at jeg hver dag automatisk kan opdatere en engelsk oversat udgave af alle de subsites jeg har liggende på min hjemmeside. Det ville tage en h... tid at gøre manuelt, og det skal ydermere gøres hver dag!

Eks. på en oversætteren kan findes på:
http://babelfish.altavista.com/

Håber det min problemstilling nu kan forstås.