Avatar billede kalk Nybegynder
26. marts 2002 - 19:40 Der er 1 kommentar

Form til ny vindue

Hej, Jeg skrev før et spørgsmål om det samme emne,
men jeg tror ikke at jeg beskrev mit spørgsmål godt nok.
Det jeg godt vil have hjælp i er at jeg godt vil have åbnet et nyt vindue når man klikker på login.
I det nye vindue skal der ikke være nogle menuer og knapper som der er i et normalt browser vindue.

Kildekoden som jeg skal tilføje noget i er her:
<form method="post" action="login.php" target="parent">
<td width="220">
<? echo "<font face=\"$font\" size=\"$size\">"; ?>
<font color="<? echo "$color"; ?>"><b>Brugernavn:</b></font>
<BR><input type="text" name="username" size="25" value="<? echo "$username"; ?>">
<BR><font color="<? echo "$color"; ?>"><b>Password:</b></font>
<BR><input type="password" name="password" size="25">
</td>
<td width="200">
<? echo "<font face=\"$font\" size=\"$size\">"; ?>
<input type="Radio" name="option" value="chat" checked> Login
<BR><input type="radio" name="option" value="edit"> Ændre profil
</td></tr></table>
<P><input type="submit" value=" Login "></form>
Avatar billede esben85 Nybegynder
01. februar 2007 - 14:15 #1
<a href="StiTilFilMedDinKildekode.php" target="_blank">Login</a>