Avatar billede pixelwebdesign Nybegynder
26. marts 2002 - 16:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Afspil lyd ved mousover

Hvordan gør man (kan det lade sig gøre) at få browseren til at spille en lyd når man kører hen over et link (forskellige lyde ved hvert link) evt. en meget lille mp3 file...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. marts 2002 - 16:49 #1
se http://www.eksperten.dk/spm/189039 der er det bare når der klikkes, men det er hurtigt ændret
Avatar billede pixelwebdesign Nybegynder
26. marts 2002 - 17:09 #2
Jeg har hørt at det kan lade sig gøre v.h.a. Golive... der er et action som skal kunne gøre det (jeg kan godt finde det action) men jeg har ikke den plug-in... hvor kan jeg få den?!
Avatar billede pixelwebdesign Nybegynder
26. marts 2002 - 17:56 #3
øv
Avatar billede iq-n Nybegynder
26. marts 2002 - 17:57 #4
lad være med at hjælpe ham han sender bare pointene til sig selv.

Bare se hans minisite, under oprettet spørgsmål.
Avatar billede pixelwebdesign Nybegynder
26. marts 2002 - 17:59 #5
Hallå... jeg fik at vide at det var den eneste måde jeg kunne lukke et spørgsmål på... hvis der ikke er nogen der svarer.. hvordan lukker man så spørgsmålet!?!
Avatar billede iq-n Nybegynder
26. marts 2002 - 18:09 #6
det er ikke kun i denne sag, og det ved du.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. marts 2002 - 21:02 #7
mit eksempel var da lige til at lave om, men der findes html editors der kan lave det meget let