Avatar billede ove-s Nybegynder
12. juni 2000 - 06:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udskrivning til næste side

Jeg har et meget simpelt problem, jeg har en database, hvor jeg bla. har et notat felt, problemet opstår når jeg skal skrive den ud, i en rapport, hvis der er indtastet så meget at det ikke kan være på en side kan jeg ikke få den til at fortsætte på næste side, jeg har fundet ud af at man skal bruge 'WillContinue' men ikke hvordan man bruger den.
På forhånd tak
Avatar billede ove-s Nybegynder
13. juni 2000 - 15:16 #1
Er der virkelig ingen der ved det????
Avatar billede mckelly Nybegynder
15. juni 2000 - 12:42 #2
Hvilken Access version bruger du.
Avatar billede ove-s Nybegynder
15. juni 2000 - 15:01 #3
Jeg ville gerne have løsningen til både '97 og 2000
Avatar billede mckelly Nybegynder
15. juni 2000 - 15:24 #4
Jeg prøvede med at sætte "KanStækkes" (Har desværre en dk-version) til ja i Access 97 - det virkede.

Access 2000 kan jeg desværre ikke hjælpe med, da jeg aldrig har arbejdet med den.
Avatar billede ove-s Nybegynder
18. juni 2000 - 00:27 #5
Til McKelly send det onevstående som svar, ellers kan jeg ikke give dig point for det...
Avatar billede mckelly Nybegynder
19. juni 2000 - 08:19 #6
OK!