Avatar billede anoxia Nybegynder
26. marts 2002 - 09:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Binde?

er det muligt at binde f.eks. mouse1 til at side på , ?

eller kan man lave noget andet smart, så SendKey virker med musen?

erhm.. altså det jeg vil er at jeg vil ha' den til at trykke på mouse1 vær tredje sekund..
Avatar billede answermaster Nybegynder
26. marts 2002 - 10:16 #1
Det tror jeg ikke at du kan!
Avatar billede tjacob Juniormester
26. marts 2002 - 11:26 #2
Det kan du sagtens. Denne kode vil kalde koden i MouseDown eventet, når du trykker på F5:

Private Sub Form_KeyDown(KeyCode As Integer, Shift As Integer)
    Dim RetVal

    If KeyCode = vbKeyF5 Then
        Call Form_MouseDown(1, 1, 500, 500)
    End If

End Sub

-Det samme kan du naturligvis gøre med alle taster, og alle events.
_Hvis du har kontroller i formen skal du huske at sætte KeyPreview til True.

-Det maed timeren kan du blot sætte ind i koden til det event du kalder.

/tjacob
Avatar billede tjacob Juniormester
26. marts 2002 - 11:27 #3
UPS -det skulle have været et svar :-)

/tjacob
Avatar billede answermaster Nybegynder
26. marts 2002 - 11:27 #4
Sorry jeg misforstod spørgsmålet, selvfølgelig kan man det!!
Avatar billede anoxia Nybegynder
26. marts 2002 - 13:12 #5
okay, det kan jeg ikke helt få til at virke.. nok fordi jeg ikke er så god til VB..

Kort sagt, jeg skal ha den til at trykke f4 vær 4 sec (virker) og trykke på mussen vær 6 sekund..

håber jeg er forståelig nu ^^