Avatar billede filesnatcher Nybegynder
26. marts 2002 - 00:10 Der er 5 kommentarer

Maskinen kører for hurtigt

Det lyder som en joke at maskinen kører for hurtigt...
Men spillene flyver afsted og stemmerne lyder som mus der taler sammen.Mp3 kører 30-40 % for hurtigt.
Når du afspiller en cd fra cdrom drevet kører det osse
for hurtigt...
Hvilken hardware er det der gør dette ???
Tror selv det må være harddisken...
Kom med jeres bud eller løsninger...
Der er 3 års garanti på svinet og den er 2 mdr gammel
så der er ingen problemos ...
Config :Ibm P3 966 Mhz 384 Mb ram 30 Gb disk
Avatar billede moreless Nybegynder
26. marts 2002 - 00:30 #1
Gå til din forhandler og få hjælp, når den jo er så ny som den er...

/moreless
Avatar billede moldrup Nybegynder
26. marts 2002 - 08:28 #2
Det er helt klart ikke din hd.
Det har noget at gøre med en driver, højst sandsynligt til dit lydkort (prøv evt. at tage det ud og se om det ikke hjælper)
Jeg har selv haft samme problem, ved visning af dvd/mp3/spil mv. og det var nemlig lydkortet der havde en forkert driver!!!
Avatar billede filesnatcher Nybegynder
26. marts 2002 - 10:31 #3
Det skriver jeg osse selv men vil være sikke på det er hardwaren
Avatar billede filesnatcher Nybegynder
26. marts 2002 - 10:32 #4
Moldrup alle ting kører for hurtigt osse spil og w2k starter som en raket
Avatar billede filesnatcher Nybegynder
26. marts 2002 - 10:34 #5
Jeg har prøvet med to forskellige lydkort ! Det virkede for en uge siden.
Har ikke installeret nye driver eller hardware siden