Avatar billede lindsepigen Nybegynder
24. marts 2002 - 22:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ir ml bærbar og ipaq 3660

hej
Jeg er ved at prøve at overføre en fil fra min bærbare til en ipaq 3660 via IR. Selve IR forbindelsen kører fint, men når jeg prøver at sende en fil til den via det link (infrarød forbindelse) der dukker op på skrivebordet i win2000, så siger den at overførslen mislykkedes fordi den modtagende maskine (pda´en) aktivt har afvist det. Hvad gør jeg galt?

Vh
Karen
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
24. marts 2002 - 22:06 #1
du skal gå ind i mig computer, og vælge den lille computer der kommer frem, kan ikke huske hvad den heder, men den kommer ved instalation ad active sync

MC
Avatar billede krauw Nybegynder
25. marts 2002 - 08:40 #2
I Stifinderen eller i My computer får du når du har installeret MS Active Sync et lille ikon der hedder "Mobile Device". Det er simpelthen filsystemet på din iPAQ som kan ses der. Første gang man klikker på "Mobile Device" ser det helt tomt ud. Derfor skal du højreklikke på det tomme skærmbillede (i stifinderen) og klikke "opdater" eller "refresh" alt efter hvilken sprogversion af din Win2000 som du kører.

Derefter kan du så se hele filsystemet på din iPAQ og sagtens drag'n'drop filer frem og tilbage. Filerne bliver automatisk konverteret til Pocket PC format, når du flytter dem.

/Krauw