Avatar billede fronse Nybegynder
24. marts 2002 - 14:50 Der er 12 kommentarer

Nokia 5510 uden sim lock

hvad kan i finde en nokia 5510 til uden sim lock??? på nettet
Avatar billede fronse Nybegynder
24. marts 2002 - 14:53 #1
++ lidt info på dansk tak
Avatar billede nuki Nybegynder
24. marts 2002 - 14:58 #2
Søg på www.dba.dk så kan du selv vælge.

-Nuki

ps. billigst Nokia 5510, velh., kvitt. haves, ej sim-låst, kr 1.400 (Trykt Øst torsdag 21-03-2002)
Avatar billede fronse Nybegynder
24. marts 2002 - 15:00 #3
ja den skal være nu
Avatar billede fronse Nybegynder
24. marts 2002 - 15:01 #4
hov den skal være ny
Avatar billede nuki Nybegynder
24. marts 2002 - 15:03 #5
Det er nemmest vist du søger på Den blaa avis http://data.dba.dk/asp/main/main.asp?typ=2

-Nuki
Avatar billede congame Nybegynder
24. marts 2002 - 16:24 #6
Hvis du køber telefonen i en Orange forretning, med deres billigste abb. til kun 30 kr. måneden. Kan du spare en del.
Dagen efter at du har købt telefonen opsiger du abb., og så kommer du kun til at betale 30 kr ekstra for telefonen, end du allerede har givet for den.
Orange nemmelig ikke den aftale med at man skal have den i 6 måneder først, mere. Nu er det kun en måned.

På denne måde kan du nemt spare et par 100 kr. på dit indkøb af nokiat telefon.
Har selv gjord dette lille tricks ved køb af min 6510
Avatar billede fronse Nybegynder
24. marts 2002 - 22:02 #7
kan selv finde den til 1905
Avatar billede fronse Nybegynder
24. marts 2002 - 22:04 #8
Avatar billede robotten Praktikant
25. marts 2002 - 12:29 #9
Eller prøv med en låst mobil via www.mobilunlock.dk
Har selv prøvet det, og kan anbefale det.
Spm. er så, hvor lovligt det er, men efter hvad jeg har fundet ud af, skulle det være lovligt nok.
Grunden var, at jeg netop havde købt en gennem den blå avis, der skulle være uden sim lås. Det viste den sig så ikke at være hvilket jo er ærgeligt, at skulle betale 500 kr. ekstra for at skulle få låst op via operatøren.
Avatar billede robotten Praktikant
09. april 2002 - 08:46 #10
Ka' du hit' u a'et mæ' mobilos Polle?
Avatar billede the_pagman Nybegynder
09. april 2002 - 08:55 #11
jeg kan kun anbefale at købe den hos telemore.. Det har jeg og den havde ikke Sim lock.. Prøv. det er jo den sejeste mobil i verden.
Avatar billede congame Nybegynder
01. oktober 2002 - 13:18 #12
køb den med abonnement og få den unlocket her www.simlock.dk

og husk nu at lukke spørgsmålet og giv point